۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۵۷۱۷۷
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

کمبود جمعیت تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شود

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که کمبود جمعیت تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شود، گفت: فرزندآوری و تربیت فرزندان مسأله بسیار مهم و ریشه ای بوده و فرزندان در مکتب مادران رشد کرده و تربیت آنها در جامعه اثر گذار است.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به کمبود جمعیت در کشور، گفت: حضرت ام البنین با تمام توان در همسر داری برای حضرت علی(ع) موفق عمل کرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان تصریح کرد: جوانان مسلمانی که تصمیم برای شروع زندگی مشترک دارند باید در انتخاب همسر نمونه توجه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی بیان کرد: فرزند آوری و تربیت فرزندان مسأله بسیار مهم و ریشه ای بوده و فرزندان در مکتب مادران رشد کرده و تربیت آنها در جامعه اثر گذار است.

وی با بیان این که کمبود جمعیت تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شود، اظهار کرد: کمبود جمعیت در کشور ما مشکل اساسی بوده و بانوان با فداکاری خود در امر فرزند آوری و تربیت صالح می توانند بچه های خوبی را به کشور هدیه بدهند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان ایراد کرد: جوانان هیچگاه در امر ازدواج تاخیر نداشته و با توکل بر خداوند می توانند فرزندان صالحی تقدیم جامعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی افزود: فرزندآوری و تربیت اسلامی درسی از مکتب اهل بیت بوده و حضرت ام البنین(س) با روحیه ایمانی خود فرزندانی ولایتمدار را برای وفاداری به امام و رهبر خویش به صحرای کربلا فرستادند.

وی در پایان با بیان این که دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن جمعیت شیعه هستند، گفت: جوانان برومند کشور ما با درس عاشوا و فداکاری حضرت عباس(ع)، فدائیان و ولایتمداران راه حق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات