۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۵۷۲۳۸
فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد؛

لزوم توجه جامعه قرآنی و بسیج به ترویج سبک زندگی اسلامی

سردار جعفری گفت: باید جامعه قرآنی و به ویژه بسیج با فهم و عمل به آیات نورانی قرآن به مساله سبک زندگی اسلامی بیش از دیگران توجه داشته باشد.
سردار جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه امروز در اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج که در مجتمع فرهنگی 5 آذر برگزار شد، گفت: بسیج و بسیجیان همواره در مسیر عمل به قرآن کریم بوده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر روز بیش از گذشته به موفقیت دست پیدا می‌کند، عنوان کرد: بسیج تحت امر رهبر معظم انقلاب و یاری دین الهی با حضور مستمر در عرصه‌های مختلف دفاع، مقاومت، جنگ نرم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مقابل انواع تهدید‌ها ایستاده است.

سردار جعفری افزود: همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های امت حزب‌الله در کشورمان و منطقه ناشی از توجه به آیات الهی است، دشمنان با تبلیغات گسترده سعی می‌کنند این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را منکر شوند اما نمی‌توانند این حقیقت نورانی را کامل پنهان کنند.

فرمانده سپاه ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی برگرفته از دوران دفاع مقدس به دنیا صادر می‌شود طوری که جوامع اسلامی در منطقه با الگوگیری از آن مقابل مستکبران و ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی با استناد به آیاتی از سوره صف که خداوند رزمندگان اسلام را یاری می‌کند، اظهار داشت: خداوند در دوران دفاع مقدس بر اثر مقاومت، شهادت و مظلومیت رزمندگان اسلام آنها را بسیار یاری کرد، ما در دوران جنگ و پس از آن نصرت های الهی را فراوان شاهد بودیم.

سردار جعفری افزود: روزی آمریکایی‌ها صدام را برای مقابله با ایران پرورش می‌دادند اما امروز به یاری خداوند در کشور عراق نظامی شکل گرفته که شیعیان در اداره آن سهم بزرگی دارند و این همان وعده الهی در سوره صف است.

فرمانده سپاه ادامه داد: امروز هم شکست رژیم صهیونیستی در منطقه یکی دیگر از آثار نصرت الهی است که پس از شکست داعش برای نخستین بار هواپیمای آنها از سوی کشور سوریه زده شده و سقوط می‌کند.

وی ابراز کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند به زودی مجاهدین کشورهای منطقه و کسانی که با رژیم صهیونیستی درگیر هستند در قدس نماز خواهند خواند، پیروزی وعده الهی برای مجاهدان حق در قرآن کریم است.

فرمانده سپاه با استناد به آیه 15 سوره حجرات مبنی بر اینکه مومنان واقعی به خدا و رسول او ایمان آورده در اطاعت از خداوند بدون تردید با جان و مال خود به مجاهدت می‌پردازند، بیان داشت: هر کسی در این مسیر قدم بردارد او بسیجی است.

سردار جعفری افزود: شجره مقدس بسیج در دفاع از جامعه اسلامی همواره به بهترین نحو عمل کرده است چراکه آنان تحت امر ولایت فقیه دنبال تحقق آرمان‌های انقلابی و اسلامی امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی توصیه قرآن کریم است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند، ادامه داد: در این زمینه جامعه ما هنوز به دستورات الهی عمل نکرده است در حالیکه باید ایران اسلامی در همه زمینه‌ها برای دنیا الگو و اسوه باشد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه نقص و کمبودهای زیادی داریم، گفت: باید جامعه قرآنی و به ویژه بسیج با فهم و عمل آیات نورانی قرآن به مساله سبک زندگی اسلامی بیش از دیگران توجه داشته باشد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات