۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۵۷۲۵۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

انتظارات دولت و ملت از برجام محقق نشد

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه انتظارات دولت و ملت از برجام محقق نشد، گفت: : دولتمردان در زمینه مسائل اقتصادی و تحقق شعار سال به این جمع بندی رسیده اند که نتوانستند کام ملت ایران را در اشتغال و کنترل تورم شیرین کنند.
حجت الاسلام سپهر

حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حوادث تلخ و شیرین سال 96 ابراز داشت: انتخابات ریاست جمهوری و حضور میلیونی مردم، خوشحالی رهبری و سربلندی و آبرومندی ملت ایران در همراهی و رأی به نظام اسلامی و شعارهای مطرح شده برای رفاه، آسایش، اشتغال، کنترل تورم و ایجاد تعامل جهانی از حوادث امسال بودند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه بدعهدی های آمریکا و اروپایی ها در برجام آب پاکی را بر روی انتظارات، توقعات و سیاستگذاری های دولت ریخت، افزود: چنین حقیتی برای دولت و ملت که بنا به گفته ها بر روی برجام حساب باز کرده بودند، تلخ است.

این مقام مسؤول بیان کرد: حادثه پلاسکو، کشتی نفت کش سانچی، سقوط هواپیما، اغتشاشات و معضل گرد وخاک در خوزستان حوادث تلخ سال 96 هستند.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: تلخی چنین حوادثی با حضور پرشکوه ملت در 13 دی و 22 بهمن فراموش شد و شاهد زندگانی دوباره انقلاب اسلامی و همراهی و همدلی مردم با انقلاب و اطاعت از فرامین رهبری بودیم.

وی ابراز امیداوری کرد تا سال آینده کام ملت ایران در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، اشتغال، کاهش تورم و  امنیت شیرین شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برچیده شدن دولت داعش در عراق و سوریه با مدیریت نظامی و هدایت های رهبری و شجاعت ملت های سوریه و عراق را شادی دیگر ملت ایران در سال جاری دانست و گفت: دولتمردان در زمینه مسائل اقتصادی و تحقق شعار سال به این جمع بندی رسیده اند که نتوانستند کام ملت ایران را در اشتغال و کنترل تورم شیرین کنند.

این مقام مسؤول با بیان بدعهدی ها، محاصره های اقتصادی و کارشکنی های غرب تصریح کرد: مردم خوزستان توقعاتی از دولتمردان و مسؤولان کشوری برای مقابله با ریزگردها و احیای تالاب ها دارند، چرا که بخشی از مدیریت توریسم زا و ایجاد نشاط در استان منوط به مقابله با چنین معضلی است.

حجت الاسلام سپهر پشتیانی گفت: ولایت فقیه و رهبری مانعی در برابر آسیب ها در کشور هستند./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات