۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۵۷۲۶۲
کارشناس مسائل غرب آسیا:

بودجه نظامی به شکل متناسب در برابر تهدیدها بسته شود

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه تأمین بودجه دفاعی در هر کشوری از اولویت ها است، گفت: وظیفه دولتمردان بستن بودجه نظامی به شکل متناسب در برابر تهدیدها است چرا که در میدان جنگ و منطقه پرخطر و تهدیدکننده ای قرار داریم.
سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا

جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تأمین بودجه دفاعی در هر کشوری از اولویت ها است، اظهار کرد: بودجه نظامی کشورهای همسایه و حتی کشورهای پیشرفته جهانی در مقایسه با جمهوری اسلامی چندین برابر است حال فرافکنان مدعی هزینه بر بودن نیروهای نظامی و بودجه نظامی کشور چه جوابی دارند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه بودجه نظامی امارات و عربستان با وجود کمی مساحت و جمعیت چندین برابر جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: وظیفه دولتمردان بستن بودجه نظامی به شکل متناسب در برابر تهدیدها است چرا که در میدان جنگ و منطقه پرخطر و تهدیدکننده ای قرار داریم.

سعیداوی در رابطه با وظیفه نیروهای نظامی در بحث تقویت بنیه دفاعی خاطرنشان شد: نیروهای نظامی همچون گذشته باید آمادگی نظامی شان را داشته باشند و در این باره روحیه معنوی شان وجه تمایز و برگ برنده آنها در مقایسه با نیروهای نظامی سایر کشورها است.

وی عنوان کرد: روحیه شهادت طلبی نیروهای نظامی ایران در قاموس دنیای امروزه پست مدرنیسم قابل تعریف نیست و کشتن و کشته شدن شان پیروزی قلمداد می شود؛ زیرا با پیروزی به تحقق اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی کمک کرده و با کشته شدن شربت شهادت را نوشیده اند.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هیچ عقلی تضعیف قدرت نظامی را نمی پذیرد و عدم رویارویی دشمنان با نظام اسلامی ناشی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات