۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۵۷۲۶۹

شب شعر حجاب و عفاف در حرم حضرت معصومه برگزار می شود

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) شب شعر حجاب و عفاف وجشن میلاد کوثر در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
ولادت حضرت زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز حضرت زهرا(س) مراسم شب شعر حجاب و عفاف«کنگره مستور» به میزبانی شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

در این مراسم صابر خراسانی، سید حمید رضا برقعی و دیگران شعران شعر آیینی در وصف حضرت زهرا(س)شعر خوانی خواهند کرد.

این مراسم روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و همچنین مداحی این مراسم را حاج مرتضی طاهری برعهده دارد.

جشن میلاد کوثر از دیگر برنامه های مناسبتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) است که در روزهای پنجشنبه و جمعه در صحن جامع فاطمی با شعر خوانی صابر خراسانی و سید حمیدرضا برقعی برگزار می شود.

همچنین پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» ویژه بزرگداشت مادران و همسران شهدا با سخنرانی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم روز یکشنبه ساعت 10 صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصوم(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

تجلیل از همسران و مادران شهدای استان قم با حضور جمعی از مسؤولان ملی و استانی قم از برنامه های محوری این مراسم خواهد بود.

افزون بر این واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از بانوان علاقه‌مند در کلاس معارفی «آیین تندرستی بانوان در اسلام» ثبت‌نام می‌کند.

در این دوره معارفی که تدریس آن را خانم کرباسچی از اساتید و کارشناسان حوزه علمیه بر عهده دارد بانوان به صورت مختصر با انواع مزاج و مزاج شناسی، شناخت اندام‌های درونی بدن زن و بیماری‌های زنان، قبل بارداری، بارداری، زایمان و شیردهی آشنا می‌شوند و می‌آموزند که چگونه به صورت عمومی با اتکا به طب اسلامی و ایرانی بیماری‌ها خود را درمان کرده و از بروز بیماری پیشگیری کنند.

این کلاس معارفی که از 12 اسفندماه جاری آغاز شده، در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 9:45 دقیقه تا 11 در مدرس 6 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانند به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و یا با شماره 37175515 و 37175512 تماس بگیرند./968/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات