۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۵۷۳۶۸
به همت مدرسه صاحب ‌الزمان ماهشهر؛

یادواره شهدای روحانی برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر از برگزاری یادواره شهدای روحانی و بزرگداشت روحانیان شهرستان در مدرسه خبر داد.
شهدای روحانی

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: در نمیسال اول تحصیلی 112 مقاله از سوی 108 طلبه مدرسه به ثبت رسید که از این لحاظ در ارائه مقاله جزء نخستین مدارس استان هستیم.

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت مدرس دانش افزایی اساتید در مدرسه ابراز داشت: این دوره به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه( 16 تا 18 اسفندماه) با حضور اساتید حوزه های استان برگزار می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی و گرامیداشت روحانیان شهرستان در مدرسه ابراز داشت: این یادواره 22 اسفندماه به میزبانی مدرسه برگزار می شود و در آن یاد و خاطره علمای مرحوم شهرستان گرامی داشته خواهد شد.

حجت الاسلام خوشبین بیان داشت: نمایشگاه مرتبط با روحانیت را چند روز پیش از برگزاری یادواره برپا و از مدارس شهرستان برای بازدید دعوت خواهیم کرد ضمن اینکه از این طریق دانش آموزان را با فضای حوزه آشنا و زمینه برای جذب در سال تحصیلی جدید فراهم می کنیم.

وی در پایان به برنامه جامع تربیتی، دوره مشاوره ای ویژه طلاب برای حضور پرثمرتر در مدارس آموزش و پرورش و فعالیت های بنیاد امامت اشاره کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات