۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۵۷۳۹۴
با هدف گفت و گو بین حوزه و دانشگاه؛

همایش علم متعهد برگزار شد

حجت‌الاسلام رستمی گفت: همایش علم متعهد با هدف گفت و گو بین حوزه و دانشگاه و رسیدن به سیاست و برنامه‌ریزی مناسب برگزار شد.
حجت الاسلام مصطفی رستمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امروز در همایش «علم متعهد» که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: همانگونه که مستحضر هستید سال گذشته جمعی از نخبگان علمی کشور مدال‌های خود را به رهبر معظم انقلاب هدیه داده بودند که ایشان فرمودند« با افتخار این مدال‌ها را می‌پذیرم اما در نهایت آنها را به بازمی‌گردانم که در موفقیت‌ها به همراه داشته باشید».

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این مراسم بازگرداندن مدال‌ها به نخبگان برگزار شده است، عنوان کرد: هدف دیگر برگزاری مراسم بحث و گفتگو در زمینه علم متعهد و مسوولیت‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: علمی که تعهد داشته باشد نسبت به سعادت جوامع بشری بی‌تفاوت نبوده و همواره در تلاش است که به این مهم دست یابد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد: برای رسیدن به این هدف باید گفتگوهای زیادی بین حوزه و دانشگاه صورت گیرد که برنامه‌ریزی‌ و سیاست‌های مناسب توسط این دو نهاد انجام گیرد، امیدواریم که به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه همایش علم متعهد به صورت مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها استادان حوزه و دانشگاه طی گفتگو به تبادل بحث و نظرات خود خواهند پرداخت که به برنامه‌ریزی و سیاست مناسب برسند./۸۱۳/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات