۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۵۵۷۵۹۶
حجت الاسلام سپهوند:

طلاب باید به علم روز مسلط باشند

امام جمعه مؤمن آباد ازنا با تأکید بر اینکه طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند، گفت: حوزه رسالت خطیری در تبیین ارزش های دینی دارد و در این راستا باید به علم روز مسلط باشد.
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه مؤمن آباد ازنا، دوشنبه شب در جمع خواهران طلبه این شهرستان گفت: حوزه نقش بسزایی در تبیین و ترویج آموزه های دینی در جامعه دارد.

وی با اشاره به نقش هدایتی حوزه علمیه و تبیین ارزش های دینی در جامعه افزود: در راستای انجام این رسالت خطیر حوزه ابتدا باید طلابی توانمند و با استعداد تربیت کند که بتوانند در آینده جامعه نقش آفرین باشند.

امام جمعه مؤمن آباد ازنا تأسیس حوزه های علمیه خواهران را از دستاوردهای انقلاب خواند و ادامه داد: طلاب خواهر باید به انجام رسالت تبلیغی و طلبگی خود آگاه باشند و از فرصت ها بهره مند شوند.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش زنان در جامعه اظهار داشت: خواهران طلبه با تبلیغ، روشنگری و معرفت افزایی بین قشر بانوان باید این قشر را در برابر آسیب های اجتماعی مصون سازند.

حجت الاسلام سپهوند حفظ حجاب و عفاف، تحکیم کانون خانواده و تربیت فرزندان را از جمله مهم ترین مسائلی خواند که بانوان در این زمینه نقش بسزایی دارند و گفت: با تبلیغ در این زمینه می توان جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی خطاب به خواهران طلبه بیان کرد: طلاب در عرصه تبلیغ باید همواره به علم روز مجهز بوده و با صبر و بردباری در انجام رسالت خود نقش آفرینی کنند.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت دعوت به تقوا و تبیین تهذیب نفس و ترویج انس بیشتر با قرآن بین نسل نو گفت: طلبه مبلغ برای موفقیت در عرصه تبلیغ و انجام تبلیغی اثرگذار باید همواره به اصول و شیوه های تبلیغی توجه داشته باشد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات