۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۵۵۷۶۰۸
مدیر حوزه علمیه همدان:

جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل به مدیران جهادی می شوند

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: جنگ تحمیلی دارای دو بعد مادی و معنوی بود، بعد مادی جنگ منیت داخلی و خارجی و عزت ملی بوده و بعد معنوی فرهنگ ایثار و شهادت است از این رو جوانان باید به دو بعد این مساله توجه داشته باشند.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان شب گذشته در مراسم بدرقه کاروان راهیان دانشجویی دانشگاه بوعلی سینای همدان عنوان کرد: خدامحوری بزرگ ترین ویژگی مردان الهی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مرقبت از خود در دوران جوانی خاطرنشان کرد: دوران جوانی زمان حساسی است و جوان باید در اول جوانی با نفس خود کار کند و جلوی مفاسد درونی را بگیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان اظهار داشت: شهدایی همچون باهنر، رجایی و شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی با خودسازی توانستند به این مرحله برسند.

وی در ادامه افزود: اردوی راهیان نور دارای برکات فراوانی برای جوان امروزی است به طوری که رهبر معظم انقلاب نیز بر این مساله تاکید داشته و حتی خودشان در این اردوها حضور داشته اند.

آیت الله موسوی گفت: جنگ تحمیلی دارای دو بعد مادی و معنوی بود، بعد مادی جنگ منیت داخلی و خارجی و عزت ملی بوده و بعد معنوی فرهنگ ایثار و شهادت است از این رو جوانان باید به دو بعد این مساله توجه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه افزود: اگر جوان با خوی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جوانی آشنا شود زمانی که مسؤول نهادی شد به مدیری جهادی تبدیل می شود نه فرد نجومی بگیر.

وی در پایان گفت: جوانان باید به عمر خود که بزرگ ترین سرمایه زندگی هر انسان است توجه داشته باشند و سعی کنند که در راه خود و خدامحوری حرکت کنند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات