۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۷۶۳۲

اهدای موسوعه منشور حوزه و روحانیت به آیت الله استادی

موسوعه ۱۵ جلدی منشور حوزه و روحانیت به آیت الله استادی رییس شورای عالی حوزه های علمیه اهدا شد.
آیت الله استادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، موسوعه ۱۵ جلدی منشور حوزه و روحانیت که برگرفته از فرمایشات و مطالبات ۲۸ ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی است، به آیت الله استادی رییس شورای عالی حوزه های علمیه اهدا شد.

آیت الله استادی در این دیدار تهیه و تدوین این موسوعه را کاری ارزشمند خواند و از تلاش های عوامل و دست اندرکاران این اقدام تقدیر کرد.

دبیر شورای عالی حوزه پیش از این در دیدار دست اندرکاران رونمایی از منشور حوزه و روحانیت، از آنچه بی توجهی بخشی از تصمیم گیران حوزه به نظرات و مطالبات رهبر معظم انقلاب خواند،انتقاد کرد و نسبت به پیامدهای خسارت بار این موضوع هشدار داده بود.

وی گفته بود: رهبر معظّم انقلاب، با درک پیچیدگی مدیریت حوزه، متواضعانه تأکید می‌کنند که تصمیم‌گیری در امور حوزه بر عهده‌ خود حوزه است ولی در عین حال می‌بینیم که برخی با برداشت ناصواب از این فرمایش، به نظرات کارشناسی رهبر معظّم، بی‌توجّهی می‌کنند.

گفتنی است، موسوعه منشور حوزه و روحانیت سوم اسفندماه همزمان با صدور پیام تاریخی امام راحل در سالن همایش های دارالشفاء با حضور آیت الله یزدی، علما و دیگر شخصیت های برجسته حوزوی رونمایی شد.

این اثر توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده و کار پژوهش و آماده سازی آن، در موسسه حدیث لوح و قلم انجام شده است. /۹۲۴/پ۳۰۳/ج

ارسال نظرات