۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۵۷۶۴۸
مدیر حوزه علمیه کرمان:

مردم و مسؤولان برای حفظ محیط زیست تلاش کنند

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با اشاره به این که منابع طبیعی نقش اساسی در زندگی سالم دارد، گفت: مردم و مسؤولان باید برای حفظ محیط زیست تلاش کنند.
الله وردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان امروز صبح در مراسم روز درختکاری که در جاده جوپار و با حضور طلاب برگزار شد، گفت: منابع طبیعی نقش اساسی در زندگی انسان ها دارد.

وی افزود: انسان ها زمانی می توانند سالم و سربلند زندگی کنند که از منابع طبیعی خوبی برخورد دار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین الله وری با اشاره به این که سلامتی انسان ها در راستای محیط زیست سالم است، ابراز داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای ایران دنیایی از طبیعت بودند و توانسته بودند با طبیعتی سالم بهترین زندگی ها را رقم بزنند.

وی اظهار داشت: مسؤولان باید در جهت منابع طبیعی سالم فعالیت و با برنامه ریزی درست برای آبادانی کشور تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که مقام معظم رهبری در امر درختکاری پیشقدم می شوند، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان فهمیدند که منابع طبیعی در کشور در وضعیت بحرانی قرار دارد و مردم باید تمام سعی خود را انجام دهند تا به محیط زیست آسیبی نرسد.

وی در پایان با بیان این که محیط زیست سالم مساوی با زندگی سالم است، گفت: همکاری حوزه های علمیه با منابع طبیعی در راستای محیط زیست سالم می تواند نقش اساسی در فرهنگ مردم در بهتر شدن محیط زیست داشته باشد./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات