۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۷۶۵۰
امام جمعه کرمان:

مردم در درختکاری مشارکت کنند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با تأکید بر این که مردم باید به درختکاری اهمیت دهند، گفت: وضعیت منابع طبیعی در دنیا در وضع بحرانی قرار دارد و بعضی از مردم وظیفه خود را که نگهداری از طبعیت است، انجام نمی دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز صبح در مراسم روز درختکاری که در جاده جوپار و با حضور طلاب برگزار شد، گفت: در نظام هستی انسان محور و مغز دنیا بوده که با حفظ منابع طبیعی باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: انسان در دنیا در خدمت خداوند بوده و انسانی در دنیا می تواند بهترین زندگی را داشته باشد که در راستای دستورات خداوند زندگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که انسان باید حافظ این نظام باشد، ابراز داشت: مهم ترین وظیفه انسان در دنیا این است که از آن چه که خدا در دنیا قرار داده محافظت و نگهداری کند.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: وضعیت منابع طبیعی در دنیا در وضع بحرانی قرار دارد و بعضی از مردم در بحث منابع طبیعی وظیفه خود را که نگهداری از طبعیت است، انجام نمی دهند.

وی بیان کرد: توجه به درختکاری را مردم باید قدر بدانند و یکی از راه های زیاد شدن آب در کشور و شیرین شدن آب این است که مردم به درختکاری اهمیت دهند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هرچه که در دنیا منابع دست نخورده باشند، به نفع مردم و نسل های دیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان گفت: حفظ و نگهداری دنیا به دست انسان بوده و مردم بدانند زمانی کشور طبعیت خوبی را دارا است که به محیط زیست آسب نرساند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات