۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۵۷۷۸۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان عنوان کرد؛

حضور طلاب لرستانی در دوره نویسندگی و فتوشاپ

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: برگزاری دوره ی نویسندگی در فضای مجازی و کارگاه فتوشاپ با هدف تکمیل آموزش ها و کارآمدی بیشتر فراگیران در دوره تبلیغ نوین برگزار می شود.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در دیدار با خبرنگاران از برگزاری دوره های آموزشی با حموریت های مختلف برای طلاب خبر داد و گفت: این دوره ها در طول سال با حضور اساتید قم برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب خواهر افزود: بیشتر دوره ها با هدف ارتقای سطح علمی و تبلیغی اساتید مبلغ برگزار می شود.

عزیزی در ادامه از برگزاری دوره نویسندگی و فتوشاپ ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از سوی اداره کل دانش آموختگان مرکز قم برگزار می شود.

وی عنوان داشت: دوره نویسندگی و فتوشاپ پس از برگزاری نظام مند دوره ی تمهیدی تربیت مبلغ نوین، به منظور تکمیل آموزش ها و کارآمدی بیشتر فراگیران برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی این است که طلاب ضمن فراگیری مهارت های لازم بتوانند محتوای دینی را با جذابیت سمعی بصری همراه ساخته و با ارائه آن در فضای مجازی نقش مؤثری در ترویج آموزه های دینی داشته باشند.

عزیزی بیان کرد: در راستای تحقق این مهم هفت نفر از خواهران طلبه لرستانی که امتیاز لازم را کسب کرده اند، در کارگاه فتوشاپ و دو نفر نیز در دوره ی نویسندگی شرکت دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: دوره ی نویسندگی هم اکنون به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی در ادامه یادآور شد: کارگاه فتوشاپ در نیمه دوم فروردین ماه 97 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عزیزی با اشاره به گسترش فضای مجازی و اینکه جوانان بیشتر وقت خود را در این فضا می گذرانند، گفت: کاربردی شدن فعالیت های تبلیغی و ارتقای سطح توانمندی طلاب برای تبلیغ در فضای مجازی ضروری است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات