۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۵۷۸۰۳
به همت مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان؛

همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیان برگزار می شود

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان از برگزاری همایش تقدیر از ممتازان تحصیلی همسران و فرزندان طلاب و روحانیان خوزستانی خبر داد.
حجت‌الاسلام‌ رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه ‌های علمیه خوزستان

حجت‌الاسلام‌ رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از ممتازان تحصیلی همسران و فرزندان طلاب و روحانیان خوزستانی ابراز داشت: این همایش فردا از ساعت 15 تا 18 در سالن امام خامنه ای مجموعه فرهنگی تفریحی فجر با حضور طلاب، روحانیان و خانواده های طلاب از سراسر استان برگزار می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خوزستان با بیان اینکه همایش با قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد، افزود: حجت الاسلام علی نامنی، ناظر ستاد مرکز خدمات حوزه علمیه سخنران ویژه همایش خواهد بود و در ادامه پخش کلیپ با محتوای ارغوان، اجرایی از سوی گروه مدافعان حرم استان را خواهیم داشت.

این مقام مسؤول ادامه داد: مداحی به مدت 15 دقیقه و اجرای برنامه از از سوی گروه تئاتر و اجرای برنامه از سوی حجت الاسلام عالمیان با عنوان عمو روحانی برای فرزندان طلاب و روحانیان را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام کلاه کج قرعه کشی، اهدای جوایز روز زن و عکس یادگاری ممتازان را دیگر برنامه های همایش برشمرد و گفت: از 345 فرزند و همسر طلبه ممتاز اهوازی تجلیل به عمل خواهد آمد البته به صورت کل از 724 فرزند و همسر طلبه روحانی تجلیل به عمل می آید.

وی ابراز داشت: در کنار برگزاری جُنگ شادی ویژه فرزندان طلاب همزمان کارگاه مشاوره خانواده از سوی حجت الاسلام روحانی نژاد، استاد حوزه و دانشگاه برای خانواده های طلاب برگزار می شود./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات