۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۸۰۲۸
مسئولان تحفظ دینی داشته باشند؛

واکنش مدیر جامعه الزهرا به هنجارشکنی‌ اخیر در برج میلاد

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان این‌که برنامه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای نظام اسلامی خوابی بدون تعبیر است، گفت: کسانی که قصد انجام هنجارشکنی‌ و اجرای طرح‌های از بیرون تعیین شده را دارند، خوابی دیده‌اند که تفسیر و تعبیر ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره کشف حجاب‌های اخیر و همچنین هنجارشکنی‌هایی که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در برج میلاد رخ داد، اظهار داشت: به یقین این‌گونه رفتارهای ناشایست راه به جایی نمی‌برد، می‌ببینید که ولادت حضرت زهرا(س) موجی ایجاد کرده است و تمام اتفاقات از این جنس را از بین می‌برد.

خواب بدون تعبیر

وی برنامه‌ریزی‌های دشمنان خارج نشین و منافقین داخلی را خوابی بدون تعبیر دانست و تصریح کرد: کسانی که قصد انجام این‌گونه هنجارشکنی‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های از بیرون تعیین شده را دارند که در نهایت بتوانند ولایت، عفاف، غیرت و دین را از مردم بگیرند، خوابی دیده‌اند که تفسیر و تعبیر ندارد و إن شاءالله مردم بر اساس بینش دینی خود در این راه استوار هستند.

مدیر جامعه الزهرا(س) واکنش اقشار مختلف جامعه نسبت به هنجارشکنی‌ها را ارزشمند دانست و بیان کرد: حساسیت و غیرت دینی مردم و اقشار مختلف کشور در سطح بالایی است، عدم غفلت و واکنش اقشار مختلف جامعه به صحنه‌ای که در گوشه ای اتفاق افتاده است شاهد این موضوع است، این واکنش‌های مثبت و برخورد با هنجارشکنی‌های دینی و ارزشی بسیار ارزشمند است.

حساسیت مردم نسبت به ارزش‌های مذهبی

وی با قدردانی از حساسیت و غیرت دینی مردم گفت: به این زاویه قصه توجه می‌کنیم و به همین مناسبت ‌به‌عنوان یک طلبه و عضوی از جامعه روحانیت از همه مردم بزرگوار و کسانی که این حساسیت‌های دینی را داشتند تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان این‌که مردم از ارزش‌های مذهبی کوتاه نمی‌آیند بیان کرد: البته ممکن است مردم در بعضی از بخش‌های سیاسی و اجتماعی اعتراض‌هایی هم داشته باشند، اما نسبت به دین و ارزش‌های مذهبی محکم و استوار هستند و چنین اقدامات مذبوحانه‌ای مصداق همان مصراع معروف «عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» است.

حرکت مردمی راه‌گشای تمام مشکلات

وی راه‌گشای تمام مشکلات در جامعه را حرکت‌های مردمی دانست و تأکید کرد: چشم امید نظام در مقابل این حرکت‌ها به همان فهم بالا و انگیزه‌های والای مردمی است و همین نگاه است که راه‌گشا است، البته مدیران و مسئولان دولتی وظیفه‌ ویژه‌تری دارند؛ اما تجربه انقلاب نشان داده است که مردم پیشرو بوده و مسئولان پس از مردم حرکت کرده‌اند.

مدیر جامعه الزهرا(س) در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت هم بتواند از ارزش‌های دینی دفاع کند و گفت: إن شاءالله امیدواریم مسئولان بتوانند در این تحفظ وحدت ارزش‌های دینی، رهروان خوبی برای شهدا و پیروان خوبی برای مردم مؤمن و ولایتمدار باشند./۸۷۶/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات