۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۵۸۱۱۵
استاد حوزه علمیه:

امام خمینی الگويي بي نظير و تمام عيار هستند

استاد حوزه علمیه گفت: تاريخ در جريان‌ها و ابعاد مختلف در هر برهه اي مجبور است نامي از امام خمینی ببرد؛ چرا كه ایشان الگويي بي نظير و تمام عيار هستند.
آیت الله میرعظیمی

آيت الله سید مختار ميرعظيمی استاد برجسته حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تبريك به مناسبت ميلاد امام خميني(ره) همزمان با ميلاد دخت نبي مكرم اسلام گفت: براي پرداختن به شخصيت جهاني امام خميني(ره) در ابعادي مانند فقاهت، سياست، عرفان، اخلاق، شجاعت و ... بايد متخصص بود، زیرا صحبت از فيلسوفي است كه از نوادر روزگار است.

وی در ادامه افزود: تاريخ در جريان‌ها و ابعاد مختلف در هر برهه اي مجبور است نامي از ايشان ببرد؛ چرا كه الگويي بي نظير و  تمام عيار هستند.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: استراتژي، شجاعت و جسارت امام راحل در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي هنوز مسأله‌اي غير قابل هضم و باور براي دنيا و انقلاب‌هايي است كه فقط با تفكر سياسي وارد عمل شدند و جنبه الهي را در اين حركت عظيم جدي نگرفتند.

وی در پیان خاطرنشان کرد: در انقلاب‌ها، تغيير حكومت خود مسأله‌اي مهم است؛ ولي امام با قيام خود تاريخ را دگرگون ساخت و انقلابي مردمي با دستان به ظاهر خالي را در مقابل حكومتي با حمايت قدرت‌هاي مطرح در دنيا به نتيجه رساند كه فقط مي‌توان آن را معجزه ناميد./969/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات