۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۵۸۱۱۸
امام جمعه خرم آباد:

اقتدار ایران اسلامی به خاطر فرهنگ ایثار و شهادت است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت موجب امنیت و ثبات ایران است، گفت: اقتدار ایران اسلامی و قدرت نرم این کشور به خاطر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن گفت: فلسفه نام‌گذاری ولادت فاطمه(س) به‌ عنوان روز زن بیان منزلت زن در اسلام بوده است.

وی ایمان، عفاف، حجاب، رشد علمی و معنوی، نقش اثرگذار در خانواده و اجتماع، مایه آرامش زندگی و آماده برای دریافت انوار الهی را از جمله ویژگی های زن اسلامی خواند و افزود: زن غربی مظهر برهنگی، جلب ‌توجه مردان به خود، ابزار تبلیغ کالا، مصرف و آرایش، جلوه گری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یان اینکه منزلت زن اسلامی در رشد و تعالی، رسیدن به کمال، حضور فعال در عرصه ‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حفظ حجاب است، ادامه داد: در اسلام زن دارای مقام و منزلت بالایی است.

بنیاد شهید از یادگاری های انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا گفت: بنیاد شهید از یادگارهای انقلاب است و عزت و اقتدار ایران به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرهنگ ایثار و شهادت موجب امنیت و ثبات ایران است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش بنیاد شهید در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت موجب امنیت و ثبات ایران بوده و استقلال، قدرت نرم و اقتدار ایران اسلامی در گرو حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: حضور در راهیان نور زیارت با معرفت است و باید از گنج بی ‌پایان دفاع مقدس استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه هدف از راهیان نور آشنایی با جنگ تحمیلی، رشادت، شهامت و شجاعت رزمندگان و فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: اردوهای راهین نور بر روحیه جوانان بسیار تأثیرگذار است.

رژیم صهیونیستی رو به نابودی است

وی در ادامه به دیدار وزیر اوقاف با رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار پیش‌ بینی کردند که در قدس به زودی نماز جماعت خوانده می‌ شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: این پیش بینی رهبری انسان را به وجد می آورد و نشان می دهد که نفس رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است و رو به نابودی است./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات