۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۸۱۲۵
امام جمعه موقت دامغان:

قوه قضائیه با مروجان فرهنگ غرب برخورد قاطع کند

امام جمعه موقت دامغان افتضاح فرهنگی رقص دختران در جشن به اصطلاح روز زن فرهنگسرای شهرداری تهران را تبلیغ ضدفرهنگ‌های غربی دانست و گفت: این مسأله نه تنها درون سازمانی نیست بلکه مسأله‌ای ملی است، مصرانه از قوه قضائیه می خواهیم با عاملان این حرکات برخورد قاطع کند.
فوادیان امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فؤادیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشمار مردم دیندار این شهرستان به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد پرنور کوثر هستی حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) روز مادر و هفته زن و میلاد مسعود رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)؛ گوشه‌هایی از جایگاه و شخصیت دخت نبی مکرم اسلام را تبیین کرد و اظهار داشت: بهترین گرامیداشت اهل بیت(ع) و برترین نیکی‌ها عمل به دستورات و فرمایشات آنان است.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به 20 اسفند روز راهیان نور، گفت: اقتدار هر نظام شامل سه حلقه است، توکل و اعتماد به خدا و ایمان به قدرت لایزال الهی، برخورداری از هدایت‌های حکیمانه و روشنگرانه رهبری الهی و عادل، حضور مردم در تمام صحنه‌ها؛ وقتی این سه حلقه بهم دیگر متصل شوند آن نظام صاحب اقتداری مثال زدنی می‌شود.

خطیب نماز جمعه دامغان خاطر نشان کرد: به لطف خدا نظام اسلامی ما با داشتن این حلقه‌های سه گانه تمامی توطئه‌های دشمنان با رنگ های مختلف اعم از جنس آمریکایی و اروپایی و تکفیری راخنثی نموده و حرکت انقلابی راهیان نور از ثمره‌های همین آگاهی و مصادیق حضور مردم است که امیدواریم مسئولان امر بتوانند با برنامه ریزی مناسبت بهترین بهره را از این فرهنگ نورانی نصیب جامعه اسلامی کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این شهرستان و انقلاب اسلامی؛ کمر همت بستن به خدمت خانواده‌های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان را دارای اجری وافر نزد خداوند متعال دانست.

حجت الاسلام فؤادیان با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به کشورمان و پاسخ‌های قاطع مسئولان ایرانی به مسائل مطرح شده از جانب وی و حمایت‌های همیشگی دولت فرانسه از منافقین جنایتکار، حادثه ترور نمازگزاران جمعه در 24 اسفند 63 در خطبه‌های رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: سعودی‌های آدم کش و دولت فرانسه از حامیان این گروهک جنایتکار هستند.

خطیب نماز جمعه دامغان استفاده کالا گونه از وجود زنان، فروپاشی نهاد خانواده، از بین بردن نقش بی بدیل همسری و مادری، افزایش بی بندو باری و ناهنجاری‌های اجتماعی، از بین بردن قبح اختلاط مرد و زن را از اهداف فرهنگ و دولت‌های غربی برشمرد و تصریح کرد: حال این سوال رنج آور وجود دارد که چرا نهادی که خود را خادم مردم و جزئی از نظام اسلامی می‌داند باید مبلغ چنین ضد فرهنگ‌هایی باشد.

امام جمعه موقت دامغان افتضاح فرهنگی رقص دختران در جشن به اصطلاح روز زن فرهنگسرای شهرداری تهران را تبلیغ ضدفرهنگ‌های غربی دانست و گفت: این مسأله نه تنها درون سازمانی نیست بلکه مسأله‌ای ملی است، مصرانه از قوه قضائیه می‌خواهیم با عاملان این حرکات برخورد قاطع کند.

گفتنی است، ذکر گوشه‌هایی از قدر و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) و رهروان ایشان نزد خداوند رحمان، دعوت از مردم و جوانان برای ثبت نام و حضور در فریضه معنوی اعتکاف 97 و اشاره به اعزام دو کاروان حج تمتع از این شهرستان در سال آینده با تلاش‌های امام جمعه دامغان و کاهش مشکلات حجاج دامغانی نسبت به سال گذشته از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان بود./977/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات