۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۵۸۱۶۳
دبیرکل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان خبر داد؛

تأسیس نخستین فدراسیون فرهنگ مد جهان اسلام در اهواز

کرمانی با بیان اینکه قرار است ترکیه طفیلی غرب به عنوان نخستین بانی فدراسیون فرهنگ مد جهان اسلام معرفی شود، گفت: در مقابله با چنین کاری نخستین فدراسیون فرهنگ مد جهان اسلام در اهواز تأسیس و تعیین می شود.
خانم کرمانی، دبیر اتحادیه جهانی زنان مسلمان،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، طوبی کرمانی، دبیرکل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان در نخستین همایش تخصصی فرهنگ مد جهان اسلام در اهواز، با اشاره به ضرورت بازخوانی دوباره در ارتباطات و وحدت ها ابراز داشت: واژه «ام» در فرهنگ های لغت به معنای اصل، سرچشمه، ریشه، مقتدا، مراد و جمال است؛ از این رو اتحادیه جهانی زنان مسلمان به نام بانوی دو عالم ۱۴ برنامه در داخل و ۱۴ برنامه در خارج کشور در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) برپا می کند.

دبیرکل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری در برابر پیشنهاد برگزاری همایش بانوی مهر در اهواز استقبال فوق العاده ای از خود نشان داد، افزود: جوانان ما در هم زمینه ها از جمله مد و لباس الگوهایشان را از غرب می گیرند و قرار است که به ترکیه طفیلی غرب به عنوان نخستین بانی فدراسیون فرهنگ مدجهان اسلام داده شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان شد: در مقابله با چنین کاری نخستین فدراسیون فرهنگ مدجهان اسلام در اهواز تأسیس و تعیین می شود و امیداورم نخستین مرکز تخصصی پوشاک و نقوش اسلامی در جهان اسلام برای سال تحصیلی جدید هنرجو بپذیرد.

کرمانی با بیان اینکه شناخت رسالت زن مسلمان در برهه کنونی و معاصر و نحوه ایفای رسالت مذکور هدف اصلی اتحادیه جهانی زنان مسلمان است، اظهار داشت: دنیای امروز و پیش تر اسلام به دو اصل مهم واقف است یکی اینکه انسان بی الگو و بی ولی وجود ندارد و دیگر آنکه ساده ترین شیوه برای تعلیم و تربیت الگوسازی است.

وی ابراز داشت: انسان با الگوبرداری شتاب مضاعفی پیدا می کند از این رو دنیای استکبار گسست بزرگی میان ایمان و عمل انسان ها و میان عقل و فکر و قلب انسان ها با حواس ها ایجاد کرده است تا در ورای آنچه انسان می بیند، اندیشه ای نداشته باشد از این رو آموختگان مکتب امروزی غرب مصداق عبارت‌ »هر چه دیده بیند دل کند یاد» هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان گفت: روانشناسان و جامعه شناسان برآنند که با تهیه فیلم های سینمایی و صرف هزینه های بی شمار ورزشکاران و بازیگران را الگو سازند؛ دنیایی که به نام اصل و عقل است اکنون تهی از هرگونه حکمت شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نباید اجازه دهیم آداب پوشش و حتی غذا خوردن تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار گیرد، تصریح کرد: آمریکا با ساخت فیلم رامبوی ۱ و ۲ جنایت های سربازانش در ویتنام را هدایت و خیانت هایشان را خدمت معرفی کرد و با این کار چهره سربازان آمریکایی و آمریکا از هر گونه خباثت و پلیدی تطهیر شد.

کرمانی با بیان اینکه آمریکا با ساخت داعش از اسلام علیه اسلام استفاده کرد، افزود: چگونگی معاصرسازی چهره ها و الگوهای دینی در میان جامعه کنونی بسیار ضروری است و باید راهکارهایی یافت.

وی وجود نازنین حضرت زهرا(س) و چشم طمع داشتن به بیگانگان برای الگوگیری را غیرقابل پذیرش بیان کرد و گفت: به جای عمل بیشتر سخن گفتیم، با فرزندانمان صادق، صمیمی، یکدل و مهربان نبودیم و اعتماد به آنها نکردیم، حرف و عمل مان همخوانی نداشت و فرزندان را برای آبرو و فخر خود انتخاب کردیم نه اینکه آبروی حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان شناخت اصولی و ارزشمند بزرگان دین و گفت و گو به زبان جوانی برای فرزندانمان را خواستار شد و گفت: زندگانی حضرت زهرا(س) منشور حیات اجتماعی بشریت، مادرداری آن بانو منشور تربیت نسل ها برای جهانیان، شوهرداری آن بانو منشور زندگی زناشویی و خطبه فدک آن حضرت منشور آزادگان جهان است./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات