۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷
کد خبر: ۵۵۸۱۷۶
ولایتی در جمع خبرنگاران:

انگلستان از دلالی برای آمریکا به نتیجه ای نخواهد رسید

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل درباره سیاست‌های انگلستان علیه ایران گفت: انگلیسی ها تنها دلال آمریکا هستند و باید بدانند که از این دلالی هم به نتیجه‌ای نخواهند رسید.
ولایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم سالگرد شهید سید محمد باقر حکیم با عنوان « روز شهید عراقی » در جمع خبرنگاران درخصوص سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به انگلیس و همچنین اظهارات ضدایرانی بوریس جانسون وزیر امورخارجه انگلیس گفت: مردم ایران نسبت به انگلستان هیچ سابقه و خاطره خوشی ندارند زیرا در گذشته‌ای نه چندان دور انگلستان لحظه‌ای از دشمنی عیله ایران فارغ نبود.

وی ادامه داد: انگلستان به تازگی طرح‌هایی نیز در شورای امنیت سازمان ملل علیه ما داشت که با شکست روبرو شد، البته نباید فراموش کرد که انگلیس در زمانی که قدرتی در جهان به شمار می‌آمد نتوانست حریف ایران شود چه برسد به امروز که ایران قدرت اول منطقه است.

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل تاکید کرد: امروز قدرت امپراطوری انگلیس رو به زوال است و آنها تنها دلال آمریکا هستند و بدانند که از این دلالی هم به نتیجه‌ای نخواهند رسید.

ولایتی یادآور شد: قطعا امروز محور مقاومت و نهضت مقاوم علیه صهیونیست‌ها و حامیان‌ آنها ادامه خواهد داشت و ایران نیز پرچمدار خط مقاومت برای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خواهد بود و این محوز پیروز خواهد شد./816/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات