۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۵۸۲۰۱
امام جمعه دلوار:

گورستان روباه پیر سندی از دلاورمردی ها و بصیرت مردم استان بوشهر است

امام جمعه دلوارگفت: گورستان روباه سندی از دلاورمردی ها و بصیرت مردم استان بوشهر است و حضور ما در با این جمعیت انبوه به تبعیت از اجداد ماست که در برابر ظلم ایستادگی کردند و پشت ولایت به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای آماده جانفشانی هستیم.
امام جمعه دلوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام علی زاهدوست امام جمعه دلوار شامگاه جمعه در چهارمین کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار که در کنار گورستان متجاوزان انگلیس در بوشهر برگزار شد با اشاره به تاریخچه استان بوشهر در مبارزات ضد استعماری و مجاهدت ها و دلیرمردی علما و مبارزان این خطهاز جنوب کشور گفت: استان بوشهر تاریخی با بیش از دو قرن مقاومت در برابر استعمار و استکبار دارد.

وی افزود: استان بوشهر سرزمین مبارزه با استعمار و جایگاه سرداران و شیرمردانی چون رئیسعلی دلواری است.

حجت ااسلام زاهددوست ادامه داد: استعمار انگلیس چهار بار به استان بوشهر حمله کرد و هر بار با شکست مواجهه شد و چیزی جز خفت نداشته است.

وی افزود: افتخار داریم در چهارمین کنگره استان بوشهر در دو قرن مقاومت در جوار گورستان روباه پیر حضور داشته باشیم و هیمنه پوشالی این حکومت اشغالگر را لگدمال کنیم.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: گورستان روباه سندی از دلامردی ها و بصیرت مردم استان بوشهر است و حضور ما در با این جمعیت انبوه به تبعیت از اجداد ماست که در برابر ظلم ایستادگی کردند و پشت ولایت به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای آماده جانفشانی هستیم.

چهارمین کنگره بوشهر دو قرن ماومت در برابر استعمار شب گذشته روبروی گورستان متجاوزین انگلیسی در محله جنوبی شهر بوشهر با حضور عبدالناصر شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سید عماد حسینی عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین،  دکتر شیو عبدالسلام هیئت علمی دانشگاه بهشتی و اهل نیجریه، آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و جمعی دیگر از مردم و مسؤولان برگزار شد.

این مراسم به صورت زنده از شبکه بوشهر پخش، و با خوانندگی حامد زمانی و سید جواد هاشمی هنرمند سینما و تلویزیون به عنوان مجری برنامه همراه شد./۸۳۳//۲۰۳/خ

ارسال نظرات