۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۸۲۰۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

همه اقشار جامعه باید قانون را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آن چیزی که در جامعه نگران کننده می باشد این است که به دین، عقل و قانون اساسی ما به درستی عمل نمی شود و متاسفانه برخی دولتمردان نیز در جامعه قانون را رعایت نمی کنند.
عبادی

به  گزارش خبرنگر خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار فرماندهان و رؤسای كلانتری های نيروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: جهان هستی دارای نظم است و بر تمام عوامل جمادات، نباتات و حیوانات قانون حاکم می باشد.

وی گفت: وقتی نظام زندگی بشری به هدف خود که وصول کمال بوده می رسد که طبق قانون و فرمول در آن حرکت شود، انسان ها باید در یک فرمول حرکت کنند و شایسته سجده ملائکه شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه که بر جهان بشریت باید حاکم باشد، قانون است، افزود: وجود آسیب های اجتماعی و سایر آسیب ها در جامعه نشان می دهد که به قانون عمل نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: جایگاه قانون یک جایگاه بی بدیل است، هر قانون خوب و بدی در جامعه دارای فرمولی است و رعایت هر قانونی نتیجه آن را در بردارد.

وی ادامه داد: آن چیزی که در جامعه نگران کننده می باشد این است که به دین، عقل و قانون اساسی ما به درستی عمل نمی شود و متاسفانه برخی دولتمردان نیز در جامعه قانون را رعایت نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برخی از مردم در جامعه قانون گریز و عده ای از شیاطین هم قانون ستیز هستند و اجرا نکردن درست قانون در جامعه سبب ناهنجاری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: متاسفانه امروز طلاق در جامعه زیاد شده است که این طلاق ها نشان از عدم اجرای قانون عدل است، برخی ها به اسم اسلام و مسلمانان قانون شکنی می کنند اما شکستن قانون عدل، نامسلمانی است نه مسلمانی و این موضوع ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد.

وی با بیان اینکه قانون مداری از نظر شخصیت مداری و دینمداری به نفع تمام انسان ها است، افزود: آنچه که یک جامعه را بدنام می کند، قانون شکنی ها است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات