۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۵۸۲۱۱
استاد حوزه علمیه:

هدف دشمنان از تقویت شیعه لندنی تأمین امنیت صهیونیست جهانی است

استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: هدف دشمنان و دنیای استکبار از حمایت از شیعه لندنی و سنی آمریکایی تأمین امنیت صهیونیست جهانی است.
تشیع انگلیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین غلامی، استاد حوزه علمیه و دانشگاه، امروز در گفتمان دینی شناخت صوفی‌گری، اظهار کرد: صهیونیست جهانی می‌داند اگر بخواهد در این عالم بماند باید مسلمانان استکبارستیز را از بین ببرند و در این راه توطئه‌های بسیاری را عملیاتی کرده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای توطئه‌های بیشتر برای آینده هستند.

وی افزود: دشمنان در مناطق مسلمان‌نشین دنیا در حال تخریب منابع اسلامی و منابع انسانی آن هستند و اگر وحدت مسلمانان حفظ شود و ملت‌های مسلمان دست به یکدیگر بدهند، دستگاه‌های جبار و مستکبری همچون صهیونیسم نمی‌توانند راه به‌جایی ببرند و جایی برای جولان دادن ندارند.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند با ایجاد شعبات متعدد در دین اسلام، بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند تا بتوانند از این طریق جلوی رشد مسلمانان را بگیرند که شیعه لندنی و سنی آمریکایی از این قبیل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 فرقه صوفی گری تأسیس‌شده است، افزود: هدف دشمنان از شق شقه کردن مسلمانان تخریب چهره اسلام و تبدیل چهره رحمانی اسلام به چهره‌ای کریه و زشت و منفور است که ازجمله آن اعمال داعشی‌ها در کشورهای سوریه و عراق بود.

حجت‌الاسلام غلامی تشدید اختلاف بین مسلمانان و گرفتن ماهی از آب گل‌آلود و از بین بردن سرمایه‌های انسانی در کشورهای مسلمان مانند ترور شخصیت‌ها و مردم عادی برای کم شدن تعداد مسلمانان را از دیگر اهداف دشمنان در توطئه شقه‌شقه کردن مسلمانان دانست.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: از بین بردن زیرساخت‌های مسلمانان و امنیت دادن به صهیونیسم جهانی از دیگر اهدافی است که دشمنان و دنیای استکبار از طریق ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان پیگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید هوشیار باشیم؛ چراکه دشمنان عزمشان را جزم کرده‌اند تا اهداف عالی نظام اسلامی به وقوع نپیوندد و این انقلاب به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل نشود؛ به همین دلیل وظیفه ما سنگین است./9314//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات