۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۵۸۲۲۱
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی:

روحانیان با استفاده از ابزارهای نوین به تبلیغ دین بپردازند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مبلغان با بهره‌گری از ابزارهای نوین مانند فضای مجازی و شبکه‌های پیام رسان با جوانان ارتباط گیری کنند، گفت: روحانیان و مبلغان باید پرچمدار اصل و حفظ انقلاب اسلامی باشند.
حجتالاسلام والمسلمین خاموشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در همایش تجلیل از مبلغان و وعاظ برتر استان تهران که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: مبلغان در عصر کنونی وظیفه بسیار سنگین و خطیری بر عهده دارند.

وی افزود: مبلغان در حوزه مهندسی اجتماعی باید نسبت به چیزی که نقل می‌کنند هوشیار بوده و مراقب کلام خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به رضایت کلی مردم از عملکرد روحانیان و مبلغان مستقر، ابراز کرد: لازم است این میزان رضایت به صورت دقیق و آماری مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه روحانیان و مبلغان باید پرچمدار اصل و حفظ انقلاب اسلامی باشند، اظهار داشت: برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی نیاز به یک فکر سیستمی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه فرهنگ سازی و اصلاح باید از روستاها به شهرها انجام شود، گفت: اگر در روستاها اصلاح صورت بپذیرد ما شاهد مهاجرت شهرنشینان به روستا خواهیم بود از این رو مبلغان باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی روستاها و شهرها باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاس سازمان این است که بین مردم و روحانیان پیوندی عمیق ایجاد کنیم، عنوان کرد: مبلغان و روحانیان اعزام شده باید با استفاده از ابزارهای نوین، پیام رسان‌های اجتماعی و استارتاپ‌ها برای افزایش ارتباط با جوانان بهره ببرند./۸۱۳/پ202/ب1

ارسال نظرات