۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۵۸۲۸۱
آیت الله طه محمدی:

نظام اسلامی آماج حملات دشمنان است

امام جمعه همدان گفت: امروز نظام اسلامی خود آماج حملات دشمنان است و روحانیت در سیبل حملات قرار دارد و نیازمند حمایت است.
دیدار با طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در نشست هم اندیشی روحانیان و ائمه جمعه استان همدان که ظهر امروز در استانداری همدان برگزار شد ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه در روزگاری نه چندان دور رویایی باور نکردنی بود.

وی افزود: امروز حوزه و دانشگاه نگاهی مطلوب به یکدیگر دارند و یکی از برکات این برنامه این است که به جوسازی قشر عوام توجه کرده و موانع میان مردم و روحانیت برچیده شود.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: همه روحانیت هدف واحدی دارند و با ارتکاب یک روحانی به امری خلاف نمی توان این جرم را برای همه افراد آن جرگه تعمیم داد.

وی ادامه داد: روحانیت و کاگزاران اهتمام لازم برای انجام مسؤولیت های خود را ندارند و این مساله ضربات جبران ناپذیری به نظام اسلامی وارد می شود.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: فضل و برتری روحانیت شیعه نسبت به دیگران این است که روحانیت شیعه رابطه مالی با حاکمیت ندارند و بسیاری از روحانیان موفق حقوق و شهریه ای کمتر از اقل جامعه می گیرند.

وی افزود: روحانیت با دولت ارتباطی ندارد و دولت در حق روحانیت کوتاهی کرده است غیر از روحانیت صالح هیچ داروی شفابخشی نمی تواند جامعه را اصلاح کند.

امام جمعه همدان گفت: امروز نظام اسلامی خود آماج حملات دشمنان است و روحانیت در سیبل حملات قرار دارد و نیازمند حمایت است.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش امروز درگیر مسائل مالی است و نمی توان انتظار داشت امروز اولویت جامعه تقویت روحانیت است و باید از حیث مال و معنویت روحانیت تقویت شود./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات