۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۵۸۳۷۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تحقق مطالبات رهبر انقلاب هدف شورای هماهنگی تبلیغات است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه خوزستان در برگزاری مناسبت های انقلابی پیشقدم است، گفت: امسال در بیش از ۱۳۰ نقطه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه را برگزار کردیم.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد سالانه مسؤولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر ابراز داشت: از فعالیت های صورت گرفته اعضای شورا برای تقویت اسلام و انقلاب اسلامی نهایت تشکر و قدرانی را دارم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه اعضای شورا خدمات خالصانه و عاشقانه و بدون هیچگونه چشمداشت را برای پاسداشت مناسبت های انقلابی انجام می دهند، خاطرنشان شد: امسال افزون بر برگزاری مناسبت های تعریف شده سالانه، مناسبت های دیگری از جمله حماسه عظیم 13 دی را در خوزستان برگزار کردیم که به واقع نماد وابستگی و دلبستگی خوزستانی ها و ملت ایران به نظام اسلامی بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حماسه عظیم 13 دی در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب بسیاری داشت، تصریح کرد: 13 دی نماد اقتدار ملت در برابر اختلالگران، فریب خوردگان سیاسی و فرصت طلبان بود که تحسین رهبری از مردم خوزستان را به همراه داشت.

حجت الاسلام سپهر بیان داشت: سال گذشته در 105 نقطه استان شاهد راهپیمایی بودیم؛ و امسال در بیش از 130 نقطه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه را برگزار کردیم که از این لحاظ جزو استان های برتر بودیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته از لحاظ برگزاری تعداد مراسمات انقلابی رتبه اول کشوری را کسب کردیم، عنوان داشت: با ساماندهی و همکاری اعضای شورا حتی در دورترین و محرومترین نقاط استان شاهد راهپیمایی 22 بهمن در حمایت از انقلاب اسلامی و روحانیت بودیم.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات همت شان را برای اجرایی کردن مطالبات رهبری صرف کرده اند، اظهار داشت: شورای هماهنگی تنها سازمانی است که انتصاب اعضا در آن با معرفی از سوی روحانیت و ائمه جمعه صورت می گیرد./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات