۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۸۴۱۰
اسدی‌کرم در گفت‌وگو با رسا:

طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طرح اعاده اموال نامشروع برخی از مسؤولان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قطعا بررسی سو استفاده برخی از مسؤولان می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی جامعه کمک کند.
علی اسدی کرم

علی اسدی‌کرم نماینده مردم شهربابک و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره «طرح اعاده اموال نامشروع برخی از مسؤولان» اظهار داشت: طرح عاده اموال نامشروع برخی از مسؤولان اگر در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد می‌تواند حرکت بسیار مثبتی باشد.

وی اضافه کرد: اگر افرادی که بعد انقلاب اسلامی به هر دلیلی حقوق‌ها و یا اموال باد آورده‌ای را به دست آوردند، شناسایی شوند و اموال نامشروع آنها به بیت المال بازگردانده شود، قطعا یک اعتماد عمومی در میان مردم حاکم خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که واکنش مجلس در مقابل مخالفان این طرح چه خواهد بود، بیان داشت: ابتدا باید منتظر ماند و دید که آیا این طرح در مجلس به تصویب وکلای ملت می‌رسد یا خیر؟ هرچند که باید تمام جوانب کار در این طرح به نسبت فضای عمومی کشور در نظر گرفته شود.

اسدی‌کرم گفت: باید بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌های موجود باید طرح مذکور مورد کنکاش و بررسی دقیق قرار بگیرد.

نماینده مردم شهر بابک در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا پس از گذشت چندین سال مجلس به فکر چنین طرحی افتاد، ابراز داشت: قطعا برای ورود به چنین طرحی کمی دیر شده است، اما جلوی ضرر را هر زمان که بگیریم، سود خواهیم برد./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات