۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۵۸۵۰۸
مدیر حوزه علمیه شهرستان آبدانان:

تفرقه افکنی سیاست اصلی دشمنان اسلام است

مدیر حوزه علمیه شهرستان آبدانان گفت: نظام سلطه با تشکیل فرق ضاله و افراطی به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام است تا بیش از پیش اسلام هراسی را رواج دهد.
شیعه انگلیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمد رستگار، مدیر حوزه علمیه شهرستان آبدانان، عصر امروز در جمع طلاب این شهرستان اظهار داشت: تفرقه افکنی سیاست اصلی دشمنان اسلام است.

وی افزود: نظام سلطه با تشکیل فرق ضاله و افراطی به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند تا بیش از پیش اسلام هراسی را رواج دهند.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: توهین شیعه انگلیسی به نمادهای اهل سنت و همچنین کشتار شیعیان از سوی گروهک های تکفیری دو لبه یک قیچی برای نابودی اسلام هستند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان آبدانان عنوان داشت: شیعه انگلیسی و وهابی های تکفیری با وحدت مسلمانان مخالف هستند و این همان نقشه دشمنان برای نابودی اسلام است.

وی ادامه داد: حمله به سفارت ایران در لندن از سوی گروهک افراطی شیعیان انگلیسی و همچنین سکوت مجمع جهانی در مقابل این گستاخی بزرگ خود نشان دهنده حمایت نظام سلطه از این تفکر افراطی است.

این مدرس حوزه بیان کرد: وازرت خارجه کشورمان باید در مقابل این سکوت و حمایت کشور انگلیس از این فرقه افراطی موضع انقلابی اتخاذ کند.

حجت الاسلام رستگار در پایان گفت: شیعه انگلیسی و وهابیت کاملا در خدمت افکار و نقشه استکبار جهانی  هستند و نظام سلطه هدفی جز خشکاندن ریشه اسلام ندارد./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات