۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۵۸۵۵۴
مدیرکل سابق اوقاف خراسان جنوبی خبر داد؛

افزایش ۸۰ درصدی درآمد موقوفات خراسان جنوبی

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: درآمد موقوفات استان در سال جاری ۸۰ درصد افزایش داشته و در مجموع میزان درآمد موقوفات ۶ میلیارد تومان بوده است.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام منصور هاشمی، مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف وامورخیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی دارای 96 بقعه و 23 هزار رقبه است.

وی با بیان اینکه کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار داد، گفت: سازمان اوقاف یک سازمان اقتصادی است و عملکرد این سازمان در سال جاری در حوزه اقتصادی بسیار روشن است.

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: درآمد موقوفات استان در سال جاری 80 درصد افزایش داشته و در مجموع میزان درآمد موقوفات 6 میلیارد تومان بوده است.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: تمام برنامه های محوری در موقوفات استان انجام شده و در مناسبت های مختلف در طول سال برنامه های مذهبی و فرهنگی در بقاع متبرکه برگزار شده است.

وی ادامه داد: اوقاف و امور خیریه استان در حال انجام پروژه های عمرانی در مساحتی بالغ بر 18 هزار و 500 مترمربع می باشد و در اوقاف تاکنون بهترین برنامه ها را اجرا کردیم.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند باید موقوفات و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: این فرمایش ایشان در استان عملیاتی شده و موقوفات خراسان جنوبی تبدیل به قطب فرهنگی شده اند.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: اوقاف استان با تمام دستگاه های اجرایی استان و سمن ها و نهادهای حمایتی همکاری خوبی داشته است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات