۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۵۸۹۳۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حضور مسؤولان در نماز جمعه به جهت فردی و اجتماعی حائز اهمیت است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه حضور مسؤولان به جهت فردی و اجتماعی حائز اهمیت است، اظهار کرد: بر مسؤولان لازم است در صف اول نماز جمعه حضور داشته و مردم را برای حضور در این فریضه عبادی سیاسی تشویق کنند.
تکریم و معارفه امام جمعه نقده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه امام جمعه نقده با اشاره به جایگاه نماز جمعه در اسلام، اظهار کرد: لازم است مسوولان در صف اول نماز حضور داشته باشند تا هم آخرت خود را آباد کرده و هم مردم را برای حضور در نماز جمعه تشویق کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مسؤولان به جهت فردی و اجتماعی حائز اهمیت است؛ ضمن اینکه از ثواب عمومی نماز جمعه بهره مند می شوند، مردم نیز با الگوگیری از آنها در نماز جمعه شرکت می کنند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: مستحب است افراد سجاده به دست به نماز جمعه بروند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام حیدری زاده، امام جمعه نقده، گفت: وجود حجت الاسلام حیدری زاد مغتنم است و در جای دیگری از وجود ایشان بهره مند خواهیم شد.

وی با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام ابراهیمی در کسوت امام جمعه نقده، افزود: ایشان سابقه امامت جمعه دارند و به اوضاع منطقه آگاه هستند، الحمدلله مسأله شیعه و سنی در این منطقه به خوبی مدیریت و تفرقه دشمنان مهار شده است.

در ادامه جلسه حکم امامت جمعه حجت الاسلام ابراهیمی از سوی حجت الاسلام کریم حسینخانی، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی قرائت شد./936//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات