۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۸۹۹۳
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

فرقه سازی یکی از شگردهای انگلیس برای رسیدن به هدف است

حجت الاسلام خدری یکی از شگردهای دولت انگلیس برای رسیدن به هدف را فرقه سازی عنوان کرد و گفت: روزی وهابیت را ساختند تا تکفیر و کشتار در جوامع اسلامی را نهادینه کنند، روزی فرقه بابیه را ساختند، امروز هم فرقه هایی نظیر صوفیان و درویشان را تقویت و تحریک می کنند.
خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام رضا خدری بعدازظهر امروز در مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهر چغادک گفت: دشمنان ما امروز از هر روزنه ای برای ضربه زدن به مملکت استفاده می کنند، روزی با تحریک صوفیان و درویشان و روزی با تحریک شیعه انگلیسی.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه باید برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی تلاش کنیم ابراز داشت: مسجد طراز اسلامی مسجدی است که نمازگزاران و اهالی اطراف آن مسجد به صورت همه جانبه رشد داشته باشند؛ نمازگزاران مساجد ما باید از نظر فکری، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی به رشد کافی برسند و این نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و صحیح توسط مسؤولان مساجد است.

وی ادامه داد: امروز باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمنان بسیار هوشیارند و برنامه‌ریزی دقیق می کنند تا ما را به انحراف دچار کنند. دولت انگلیس به عنوان روباه پیر، همیشه به فکر اختلاف افکنی در جوامع بوده و از هر روزنه ای برای رسید به مطامعش استفاده می کند.

حجت الاسلام خدری  یکی از شگردهای دولت بریتانیا برای رسیدن هدف را فرقه سازی عنوان کرد و ابراز داشت: روزی وهابیت را ساختند تا تکفیر و کشتار در جوامع اسلامی را نهادینه کنند، روزی فرقه بابیه را ساختند، امروز هم فرقه هایی نظیر صوفیان و درویشان را تقویت و تحریک می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: این روباه مکار حتی تلاش کرده است در هیئت های مرتبط با اهلبیت و امام حسین(ع) هم نفوذ کند و از این طریق اختلاف کنی و انحراف ایجاد کند؛ تشیع انگلیسی را ساختند تا با نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید عاشق اهلبیت است، مقابله کند.

حجت الاسلام خدری افزود: شیعه انگلیسی با فریب روباه پیر تلاش می کند با اهانت کردن به فرقه ها و مذاهب اسلامی، اختلاف ایجاد کن و گروهی که اخیراً از سفارت ایران در لندن بالا رفتند روی پرچمشان نوشته اند " هیئت خدام المهدی" ولی آیا واقعاً اینها خادم هستند یا دشمن حضرت مهدی (عج) هستند؟

حجت الاسلام خدری تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و خدای نخواسته فریب شعارهای زیبا را نخوریم و ساده نباشیم و فکر نکنیم اگر کسی با حمایت انگلیس پرچمی را بلند کرد، می تواند پیرو اهلبیت(ع) باشد./833//۲۰۳/خ

ارسال نظرات