۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۸۹۹۷
معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام مطرح کرد؛

تشیع انگلیسی نقشه دشمن برای تضعیف مبانی اصیل تشیع

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام گفت: امروز حوزه های علمیه بیش از پیش مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و مسأله نفوذ در آن جهت ایجاد انحراف کلید خورده است.
تشیع انگلیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، عصر امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: دشمنان در طول ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب هر بار نقشه جدیدی دارند.

وی افزود: طلاب باید آگاه باشند و اجازه ندهند کسی با نام دین و با اسم مرجعیت مسیر نورانی تشیع را منحرف سازد.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: امروز حوزه های علمیه بیش از پیش مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و مساله نفوذ در آن جهت ایجاد انحراف کلید خورده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام عنوان داشت: تشیع انگلیسی یکی از فتنه های دشمنان است برای تضعیف مبانی ناب و اصیل مذهب تشیع در جهان است.

وی ادامه داد: القاء تفکر افراطی در مذهب و حوزه های علمیه از کارهایی است که تشیع انگلیسی در پی تبلیغ و نشر آن در بین مردم است که می طلبد مسؤولان حوزوی و طلاب و روحانیان در این زمینه افزون بر آگاه بودن از نقشه آنها، آمادگی جهت پاسخگویی به شبهات را نیز داشته باشند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: ایجاد تفرقه و دشمنی و عداوت در بین امت اسلامی از نقشه های دشمنان دین برای نابودی اسلام ناب محمدی است که مجری آن تشیع انگلیسی و وهابیت است.

حجت الاسلام سلیمی ابراز داشت: وهابیت و تشیع انگلیسی هر دو دست پرورده استکبار هستند که دو لبه یک قیچی برای از بین بردن مبانی اصیل اسلام ناب محمدی است.

وی در پایان گفت: طلاب و روحانیان وظیفه بسیار بزرگی در این راه دارند زیرا که نفوذ امروزی در مدارس علمیه و با نام مذهب و مرجعیت است که نباید اجازه دهند این تفکر انگلیسی و افراطی رشد کند./۸۷۹//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات