۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۰۴۶
سخنان مهم آ‌یت الله اراکی درباره پروژه نفاق پیچیده شیعه انگلیسی؛

منبری تربیت می کنند تا تحت پوشش هیأت با نظام و اسلام مقابله کنند

نماینده خبرگان گفت: امروزه جریان شیعه انگلیسی با تقسیم پول در بین هیأت ها درصدد جدا کردن آن ها از انقلاب است، امروز منبری درست می کنند تا تحت پوشش هیأت امام حسین(ع) با نظام و اسلام مقابله کنند.
آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به توطئه های استکبار علیه امت اسلامی گفت: یکی از جریان های ضد دینی که در دهه های اخیر به وسیله استکبار جهانی به ویژه سازمان اطلاعات استعمار پیر انگلیس مورد پشتیبانی و حمایت گسترده قرار گرفته، جریان تشیع انگلیسی است.

وی افزود: امروز بعد از گذراندن 4 دهه مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی به ویژه مبارزه با نفاق که همواره ادیان الهی و پیامبر را آزار داده دشمن باز هم بر این مسأله سرمایه گذاری کرده است، در طول تاریخ آنچه بیش از همه چیز پیامبران و اولیای الهی را آزار داده جریان کفر نبوده بلکه جریان نفاق بیشترین آسیب را زده است چرا که جریان انبیا همواره توانسته جریان کفر را منزوی کند.

همواره جریان های نفاق پیچیده مانع از حرکت جریان الهی بوده اند

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که همواره جریان های نفاق پیچیده مانع از حرکت جریان الهی بوده اند، اظهار داشت: نفاق پیچیده یعنی کسانی در بین یاران انبیا نفوذ می کردند و شعار انبیا را می دادند اما در پنهان توطئه علیه مکتب انبیا انجام می دادند، آنچه که اسلام را از روز نخست دچار چالش جدی کرد همین جریان نفاق بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد از اصحاب پیامبر و امیرمؤمنان(ع) بودند اما در زمان سیدالشهدا(ع) تغییر رویه دادند و به مبارزه به حضرت پرداختند، نفوذ جریان های نفاق پیچیده جامعه پیامبر را به جامعه ای بی رحم در زمان امام حسین(ع) تبدیل کرد.

آیت الله اراکی ابراز داشت: منظور از نفاق پیچیده توطئه های منافقان نیست چرا که شناخته شده هستند و نمی توانند مردم را فریب دهند بلکه منافقان پیچیده و خطرناک کسانی هستند که چهره های عابد و به ظاهر موجه داشتند و از این طریق کار خود را به پیش می بردند و می برند.

زیر علم امام حسین با ایجاد مرجعیت دروغین با دین و اهل بیت مقابله می کنند

وی عنوان کرد: در جریان انقلاب و جامعه شیعی و اسلامی مقابله خط مقاومت با خط خطرناک ضد دین استکبار بسیار جدی است، امروز جنگ بین حق و باطل حساس تر شده و چهره ها بیش از گذشته نمایان شده است، امروز برای این که بتوانند به جبهه حق ضربه بزنند از لیبرال ها و منافقان استفاده نمی کنند، از آن ها باید ترسید که زیر علم امام حسین(ع) با چهره های پنهانی و با ایجاد مرجعیت های دروغین و در درون بافت شیعه و درون هیأت های حسینی، مساجد و حوزه های علمیه جریان شیعی انگلیسی ضد خدا و اهل بیت(ع) به وجود آورند.

نماینده مردم مرکزی در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: این که رهبر معظم انقلاب چند سال است که نسبت به فعالیت های جریان تشیه انگلیسی هشدار می دهند برای هوشیاری دادن به جامعه، مردم و حوزه های علمیه است، باید از نفوذ تشیع انگلیسی جلوگیری کرد.

شیعه انگلیسی با تقسیم پول در بین هیأت ها درصدد جدا کردن آن ها از انقلاب اسلامی است

وی اضافه کرد: امروزه جریان شیعه انگلیسی با تقسیم پول در بین هیأت ها درصدد جدا کردن آن ها از انقلاب اسلامی است، می خواهند هیأت های حسینی را به مقابله با انقلاب وادار کنند، امروز منبری درست می کنند و واعظ می سازند تا تحت پوشش روضه و هیأت امام حسین(ع) با دین و اهل بیت(ع) مبارزه کنند.

آیت الله اراکی با بیان این که شبکه های ماهواره ای بسیاری درصدد تحریف محتوای هیأت های حسینی هستند، گفت: شبکه امام حسین(ع) می گوید سینه زنی و روضه خوانی به درد نمی خورد بلکه عزاداری این است که انسان بخوابد و اسب ها بر او بتازند، می گویند عزاداری این است که انسان خود را تکه پاره کند.

وی افزود: هر فسادی که در جهان تشیع انجام می شود با عکس سید صادق شیرازی است اما می گویند به ما مربوط نیست پس چگونه با عکس شما این فسادها صورت می گیرد؟ شبکه امام حسین(ع) در زمانی که رژیم صهیونیستی بسیاری از مردم مظلوم فلسطین به خاک و خون کشید ضمن انتقاد از ایران از این رژیم غاصب حمایت کردند، اگر قائل به جتگ با رژیم صهیونیستی نیستند چرا حمایت می کنند؟

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: در سال های قبل مدعی شده بودند که هواپیمایی از خون هایی اهدایی ایران به غزه رفته و مردم غزه آن را به دلیل ارسال از سوی شیعیان نپذیرفتند، در حالی که این دروغی بزرگ است و غزه جایی برای فرود هواپیما ندارد و هیچگاه چنین سخنانی مطرح نشده است.

شیعه انگلیسی همواره در تقابل های حق و باطل در جریان باطل قرار گرفتند

وی ادامه داد: هدفشان این است که مردم را علیه دولت، سپاه و  نیروهای انقلاب و حزب الله تحریک کنند، یکی از مهم ترین علامت های جبهه باطل این است که درگیری ها و جبهه بندی ها اهل باطل در جبهه باطل قرار می گیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: از فرقه شیرازی سؤال می کنیم که چرا هرجا در دنیا جنگ و درگیری وجود دارد آن ها در جبهه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند؟ در جنگ فلسطین، لبنان، جنگ علیه داعش در منطقه همواره در جبهه دشمن قرار داشتند به نیروهای انقلاب و حزب الله مانند سید حسن نصرالله دشمنام می دهند و به جای حمایت از مدافعان حرم به آن ها حمله کردند.

وی عنوان کرد: در جریانات امروز عراق چرا در جبهه دشمن قرار دارند، چرا در زمان دفاع مقدس علیه رزمندگان و به نفع صدام صحبت و تبلیغات کردند، چرا سید حسین شیرازی در سخنرانی اخیر خود به شهدا و دفاع مقدس توهین و به مقام ولایت فقیه جسارت کرد؟

اقدام دادگاه ویژه روحانیت اقدامی کاملا قانونی و با سعه صدر بوده است

نماینده خبرگان خاطرنشان کرد: امروز در مرکز انقلاب و شهر قیام علیه مقدس ترین مقدسات یعنی ولایت فقیه بدترین توهین ها و جسارت ها می شود و وقتی با برخورد نرم مسؤولان روبه رو می شوند و توضیح می خواهند به جای احترام به اینگونه برخورد از احضارها سرباز می زند و می گوید هرکاری می خواهید بکنید، وقتی این فرد طبق قانون دستگیر شده است طبق قانون اهانت به دیگران حتی فرد عادی شرعا گناه است و قانونا مجازات دارد.

وی خطاب به جریان شیعه انگلیسی اضافه کرد: شما که ادعای مرجعیت وفضل می کنید مگر در روایات نخوانده اید اهامت به مؤمن از کبائر و موجب کیفر و مجازات است، قانون می گوید اگر کسی به دیگری اهانت کند جرم است، دادگاه ویژه روحانیت طبق قانون اقدام و با احترام دعوت برای توضیح کرده است.

متأسفانه تسامح ها فرقه شیرازی را گستاخ کرده است

آیت الله اراکی با بیان این که متأسفانه تسامح ها و ملاحظه ها فرقه شیرازی را گستاخ کرده است، گفت: روزی که صادق شیرازی در همین قم به انقلاب اهانت کرد باید با او برخورد می شد، این فرد به مردم قم و ایران توهین کرد و انقلابیون را فریبکار و دروغگو نامید و به جوانان اعلام کرد که مراقب باشید تا فریب نخورید.

وی افزود: به خانواده های شهدا توهین کرد و باید با او برخورد می کرد اما ملاحظه کردند، در همان روزها جامعه مدرسین 3 نفر را تعیین و اعلام کرد تا با صادق شیرازی صحبت شود که اگر اختلاف دارد جامعه را برهم نریزد و حق توهین به انقلاب و ارزش ها را ندارد اما نپذیرفت، این نشانه مظلومیت رهبری و انقلاب است که قدرت در دست انقلابیون است اما به انقلابیون و رهبر انقلاب توهین می کنند اما برخوردی نمی شود و باز هم طلب دارند.

نماینده خبرگان اظهار داشت: همین فرد در منبری گفت که چرا منافقان را کشتید مگر حکم منافقان کشتن است، اگر این فرد قرآن می خواهند می دانست که قرآن می فرماید باید با منافقان برخورد کرد، کسانی که در انقلاب اسلامی کشته شدند منافقان محارب بودند که بزرگان و مردم بیگناه بسیاری را به قتل رساندند، چرا در آن روزها این افراد برای کشتارها دلسوزی نکردند، انقلاب اسلامی 30 سال پیش داعش را سرجای خودنشاند.

وی ادامه داد: مسؤولان بر اساس سعه صدر با این فرقه با نرمش برخورد کردند، اقدام دادگاه ویژه روحانیت بر اساس قانون بود اما بازهم گستاخی می کنند، خیال می کنند که مردم قم نمی توانند در چند لحظه ریشه آن ها را از شهر مقدس قم بکنند؟ خیال می کنند که مردم قم از آن ها خوششان می آید که در این شهر هستید؟ مردم با سعه صدر برخورد می کنند اما اگر دست از پا خطا کنند همین مردم به حساب آنها خواهند رسید.

آیت الله اراکی ابراز داشت: نهادهای رسمی مردم و امت حزب الله تا کنون با مدارا رفتار کرده است، به شیعه انگلیسی اخطار می کنیم که به قانون احترام بگذارند، فردی که رهبر انقلاب توهین کرده طبق قانون باید محاکمه شود و هر کیفری که قانون معین کند باید انجام شود، اگر بخواهند در برابر قانون بایستند، شیطنت کنند و تجمع های غیرقانونی برای دفاع از ضد انقلاب انجام دهند مردم قم به گونه ای دیگر برخورد خواهند کرد./1323/

ارسال نظرات