۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۵۹۰۸۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان تنها به وعده های نسیه برجامی دلخوش کرده اند

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه دولتمردان در این چند سال تنها به وعده های نسیه برجامی دلخوش کرده بودند، گفت: به روشنی دیدیم که نه آمریکا و نه اروپایی قابل اعتماد نیستند و همه این کشورها در برابر ملت ایران منافع مشترک دارند.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به در پیش بودن سال جدید گفت: باید بهار نوروزی با تحول درونی همراه باشد.

وی در ادامه با بیان این سال جدید برای مسؤولان باید همراه با بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت گذشته همراه باشد، افزود: مسؤولان کشور باید در سال جدید به دنبال اصلاح نقاط ضعف و مشکلات جامعه باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در سالی که گذشت مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور وجود داشت که مورد نارضایتی مردم کشورمان شد، خاطرنشان کرد: دولت باید در سال جدید توجه به مسائل اقتصادی را رویکرد نخست خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مردم در طی سال های اخیر فشارهای اقتصادی بسیاری تحمل کردند، تصریح کرد: اگر مسؤولان به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری می کردند بسیاری از مشکلات امروز رفع می شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دغدغه ها و مطالبات مردم در حوزه اقتصادی کاملاً به حق است و مسؤولان وظیفه دارند در جهت رفع آن مشکلات گام بردارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه نظام پاسخگویی در کشورمان با ضعف های بسیاری مواجه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان کشور باید نسبت به عملکرد ضعیف خود در حوزه اقتصادی به مردم پاسخ دهند، تصریح کرد: فرافکنی و پرداختن به مسائل حاشیه ای راه درستی برای فرار از مسؤولیت از سوی مسؤولان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو سال گذشته به طور جدی نسبت به مسائل اقتصادی تأکید کردند، خاطرنشان کرد: ایشان حتی در نامگذاری این دو سال بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی بسیار تأکید کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که متأسفانه دولت در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی خوب عمل نکرد، افزود: بی توجهی های صورت گرفته در این بخش مانع تحقق دقیق و عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان موضوعات حاشیه ای را کنار بگذارند و تنها به فکر خدمت به مردم باشند، گفت: به حاشیه رفتن دولت موجب فراموش شدن مشکلات و مطالبات مردم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس سالانه خبرگان رهبری در هفته گذشته و دیدار اعضای این مجلس با رهبر معظم انقلاب، گفت: با آنکه همه سخنان رهبری برگرفته از آیات قرآن است و این آیات در اختیار همه ما هم هست، اما این هنر را دیگران نداشتند که از این آیات، این گونه استفاده کنند و آیات را در کنار هم قرار بدهند و این نتیجه روشن را دریافت کنند.

وی با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب مبتنی بر آیات قرآن و بسیار حکیمانه، منطقی و آموزنده بود، خاطرنشان کرد: رهنمودهای ایشان در محورهای مختلف باید چراغ حرکت همه مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تأکید کردند که هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: مسؤولان باید با نگاه به ظرفیت های داخلی در جهت رفع این مشکلات حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه دولتمردان در این چند سال تنها به وعده های نسیه برجامی دلخوش کرده بودند، خاطرنشان کرد: به روشنی دیدیم که نه آمریکا و نه اروپایی قابل اعتماد نیستند و همه این کشورها در برابر ملت ایران منافع مشترک دارند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات