۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۵۵۹۲۱۳
سرپرست اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی خبر داد؛

حضور ۱۷۴ مبلغ اعزامی در طرح آرامش بهاری خراسان جنوبی

سرپرست اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال ۱۷۴ مبلغ در طرح آرامش بهاری اوقاف خراسان‌جنوبی حضور دارند که از این تعداد ۱۱۲ مبلغ اعزامی از قم و ۶۲ مبلغ بومی هستند.
آرامش بهاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور، سرپرست اوقاف وامور خیریه خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: معاونت تبلیغ سازمان اوقاف استان در تمام مراسمات دینی و مذهبی در طول سال مبلغان بومی وغیربومی را اعزام می کند.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه 97 ادامه دارد، گفت: 96 بقعه متبرکه در استان آماده پذیرای مسافران و زائران هستند.

سرپرست اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان به بقعه ویژه، بقعه سطح یک، بقعه سطح دو و بقعه سه تقسیم می شود، افزود: در بقاع ویژه استان تعداد پنج نفر مبلغ مستقر هستند که از این تعداد سه نفر مبلغ اعزامی از قم و دو نفر نیز بومی هستند.

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه امسال خیمه های معرفت با موضوع مشاوره وقف، مشاوره خانواده و قرآن خوانی برپا می شود، تصریح کرد: همچنین در بقاع سطح یک، دو و سه نیز مبلغان بومی و غیربومی مستقر هستند.

 وی ادامه داد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم، خدمت رسانی به مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و احیای تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی از جمله اهداف طرح آرامش بهاری است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته 12 هزار و 420 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی حضور یافتند که از این تعداد یک هزار و 253 مسافر در زائرسراها و چادرها اسکان پیدا کردند.

حجت الاسلام بخشی پور اظهار کرد: امسال 174 مبلغ در طرح آرامش بهاری اوقاف خراسان‌جنوبی حضور دارند که از این تعداد  112 مبلغ اعزامی از قم و 62 مبلغ بومی هستند./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات