۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۵۹۲۲۱
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

روحانیت در بصیرت افزایی و میدان رزم پیشتاز است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه روحانیت در جنگ تحمیلی شهدای بسیاری تقدیم کرد، گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس، افزون فرماندهی و بصیرت افزایی در بعد رزمی هم پیشتاز بود.
حجت ‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته در جشنواره رهاورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، عنوان داشت: روحانیت در دوران دفاع مقدس، افزون فرماندهی و بصیرت افزایی در بعد رزمی هم پیشتاز بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود: این شهدا خون شان را برای حفاظت از اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

این مقام مسؤول نقش روحانیت در رویارویی با حمله فرهنگی دشمن را اثرگذار و تعیین کننده بیان کرد و گفت: در دوران جنگ نرم نیاز بسیار شدیدی به روحانیت وجود دارد و هم اکنون که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تغییر افکار و ایمان جوانان استفاده می کند، نقش اثرگذار روحانیت در مقابله با این حمله ها غیرقابل کتمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی به نیازمندی سپاه و بسیج در راستای دفاع از اسلام ناب محمدی به روحانیت اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج از معنویت روحانیت تغذیه می کنند تا بتوانند در پاسداری از آرمان و ارزش های امام و انقلاب اسلامی، پیشتاز شوند.

لازم به ذکر است، جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت نقش حوزه های علمیه و روحانیت در دفاع مقدس شامگاه گذشته در اردوگان راهیان نور شهید باکری خرمشهر برگزار شد./۹۴۵۶//۲۰۳/خ

ارسال نظرات