۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۵۹۴۱۲
نوشتاری از استاد خسروپناه؛

نیروهای انقلابی و فضای مجازی

فعالان فرهنگی در عرصه فضای مجازی بایستی منظومه فکری و فرهنگی امام و رهبری را بدانند و برنامه ای مستمر در انس با اهل بیت علیهم السلام داشته باشند.
حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه استاد حوزه و دانشگاه در نوشتاری کوتاه با اشاره به اهمیت فضای مجازی بر لزوم ورود هوشمندانه نیروهای انقلابی در این فضا تاکید کرد.

آنچه می خوانید نوشتار کوتاه این استاد برجسته حوزه و دانشگاه است:

نیروهای انقلابی نباید نزاع معرفتی و فرهنگی خود را به جدال غیر اخلاقی تبدیل کنند و یکدیگر را به تحجر یا صهیونیستی کاری نسبت دهند. بی شک این نزاع در ساحت منطق و اخلاق مبارک و زمینه ساز پیشرفت است.

 باید شبکه فضای مجازی انقلاب اسلامی فرآیندی را طی کند که از تدوین سند چشم انداز و سند راهبردی آغاز شود و با برنامه کاربردی و عملیاتی به منظور تصرف فضای مجازی بیانجامد.

 فضای مجازی موجود به مثابه چاقویی میماند که دسته اش به دست دشمن است هر جور بخواهد مدیریتش میکند؛ حال جبهه فرهنگی انقلاب یا هیچ ورودی در آن نمیکند یا ورود غافلانه دارد که بی شک، زخمی اش میسازد و یا ورود هوشمندانه میکند و دسته چاقو را از دشمن میگیرد.

 باید فعالان فرهنگی در عرصه فضای مجازی منظومه فکری و فرهنگی امام و رهبری را بدانند و برنامه ای مستمر در انس با اهل بیت علیهم السلام داشته باشند؛آنگاه وارد فضای مجازی شوند تا بدون آلودگی موثر شوند.

بنده فعالان فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را میشناسم با وجود اختلاف نظر در این نوع فعالیت، همه آنها را سرداران و افسران این جبهه میدانم باید هم افزایی کنند نه اینکه به تخریب هم بپردازند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

 

ارسال نظرات