۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۴۳۹
سردار اشتری:

ناجا برای تحقق شعار سال به صورت جدی با قاچاق کالا مبارزه می کند

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب گفت: نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال به صورت جدی با قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد.
سردار اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در دیدار مراجع تقلید و علما با اشاره به عملکرد یک سال گذشته ناجا در زمینه های گوناگون به ویژه تأمین و ارتقای امنیت گفت: دشمنان همواره با برنامه ریزی درصدد آسیب زدن به انقلاب هستند که خوشبختانه با تدابیر رهبر انقلاب، هوشیاری مردم و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب، مبارزه با قاچاق را سبب رونق اقتصاد داخلی دانست و افزود:  نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال به صورت جدی با قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس به وظیفه شرعی خود در مقابله با آسیب های اجتماعی در فضای مجازی و واقعی عمل می کند، از افزایش میزان جرایم فضای مجازی ابراز نگرانی کرد و چاره اندیشی برای این وضعیت را ضروری دانست.

وی ادامه داد: فضای مجازی باید به صورت صحیح مدیریت شود اما چون بسیاری از شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه سرورهای انها خارج از کشور است قابل کنترل نیستند، این موضوع فضای مجازی در شورای عالی فضای مجازی نیز مطرح و هشدار داده شد که اگر این فضا مدیریت نشود، مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

سردار اشتری با اشاره  از آماده باش کامل پلیس از 24 اسفند تا 15 فروردین برای خدمت به مردم ابراز داشت: پلیس با بسیج همه امکانات خود در حال خدمت رسانی به مردم در سراسر کشور است.

وی از کاهش حوادث نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: این در حالی است که سفرها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کاهش تصادفات و مرگ و میر ناشی از این تصادفات از جمله دغدغه های رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش پلیس کاهش تصادفات رانندگی و کاهش تعداد جان باختگان و مصدومان این حوادث است.

وی با تقدیر از حمایت های مراجع تقلید از پلیس، این حمایت ها را سبب قوت قلب نیروی انتظامی  دانست.

سردار اشتری با اشاره به ناآرامی های دی ماه سال گذشته، گفت: تجمع های صنفی مسالمت آمیز با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسؤولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.

وی از برنامه ریزی دشمن برای ایجاد ناامنی در دهه فجر به ویژه 22 بهمن در داخل و خارج کشور خبر داد و افزود: با حضور باشکوه و تماشایی مردم به ویژه در راهیپمایی 22 بهمن نقشه دشمنان انقلاب ناکام ماند و شاهد یکی از باشکوه ترین راهپیمایی ها 22 بهمن بودیم.

فرمانده ناجا ناآرامی های خیابان پاسداران تهران را فتنه ای بزرگ دانست و ادامه داد: متاسفانه تعدادی از همکاران پلیس در آن حوادث به شهادت رسیدند ولی این موضوع موجب افشای پشت پرده فتنه گران و نشان دهنده مظلومیت نظام و پلیس شد./1323/

ارسال نظرات