۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۹۴۵۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امربه معروف و نهی از منکر باید جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یک امر جدی در جامعه است، گفت: امربه معروف و نهی از منکر در جامعه یک هشدار است و به انسان ها این هشدار را می دهد که بیدار باشند زیرا اگر کسی غفلت کند زمین گیر خواهد شد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) و قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: رجب، ماه رشد معنویت و فروردین نیز ماه رشد طبیعت است.

وی با بیان اینکه زمان همواره در گذر است و فرصت ها که از دست رفته دوباره باز نمی گردد، گفت: عمر انسان ها نیز یک فرصت است و اگر عمر را زایل کنیم برای ما حسرت می ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امسال رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی تذکرات لازم را دادند و اگر به سخنان و فرمایشات ایشان گوش دهیم می توانیم دشمنان را زمین گیر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر دل ها فاسد شود آن وقت نه گوش و نه چشم کار نمی کند که چه می گذرد و انسان بی تفاوت می شود و در نهایت نیز جامعه بی تفاوت به امور خواهد شد.

وی ادامه داد: گاهی مواقع انسان ها دشمن خود هستند و اگر انسان درست شود بسیاری از امورات درست می شود، مشکلات به دلیل نادرستی ما است، امروز همه از روزگار می نالند در حالی که روزگار خود ما هستیم و این عیب از ما است که روزگار را خراب کردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر در جامعه یک هشدار است و به انسان ها این هشدار را می دهد که نخوابند زیرا اگر کسی دچار غفلت شود و بخوابد زمین گیر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه از دست رفتن فرصت ها، پشیمانی به دنبال دارد، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان از رخنه اقتصادی نفوذ می کنند و بارها تذکراتی در مورد نفوذ دشمن دادند./880//۲۰۳/خ

ارسال نظرات