۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۵۰۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۰۰ مبلغ خواهر به مناطق عملیاتی جنوب

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: بیش از طلبه مبلغ با هدف تبیین و ترویج ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.
اردوی راهیان نور طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در جمع خبرنگاران از اعزام خواهران مبلغ و طلبه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: حضور خواهران مبلغ در جمع کاروان های راهیان نور امری ضروری برای بصیرت بخشی و هدایت افکار عمومی به ویژه نسل جوان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان لرستان بر ضرورت اعزام طلاب و مبلغان به اردوی راهیان نور اشاره و عنوان کرد: این حضور زمینه ساز تبیین و ترویج ارزش ها و سیره اخلاقی و معنوی بین آحاد مردم به ویژه نسل نو است.

وی با بیان اینکه بیش از 100 طلبه خواهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند، افزود: تبلیغ، تبیین و ترویج سیره شهدا از فعالیت های مهم خواهران طلبه در جمع کاروان های راهیان نور است.

عزیزی با بیان اینکه حفظ و تقویت روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری از وظایف حوزه علمیه است، اظهار داشت: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو است.

وی ادامه داد: پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان و روایت گری دوران دفاع مقدس از سوی طلابی که دوره روایتگری را فرا گرفته اند، از دیگر برنامه های تبلیغی خواهران مبلغ است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون فرهنگ ایثار و شهادت بوده و با حفظ و تقویت این فرهنگ باید نسل جوان را در توطئه های فرهنگی دشمنان مصون ساخت.

وی اظهار دشت: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ می توان اقدامات ارزشمندی در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داد و در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرد./9451/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات