۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۵۹۶۸۶
آیت الله علما تأکید کرد؛

عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبری، راه خروج از مشکلات کشور

آیت الله علما با اشاره به اینکه تحقق هدایت های حکیمانه رهبری بهترین راه خروج از مشکلات کشور است، گفت: باید با مدیریت صحیح از ثروتهای عظیمی که در کشور وجود دارد در جهت برطرف کردن مشکلات بهره برد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست نوروزی با مسؤولان اتحادیه های صنفی و هیأت رییسه اتاق اصناف استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب سیاست کلی را تعیین کردند و این ما هستیم که باید با برنامه ریزی در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: راهنمایی های رهبر معظم انقلاب همواره بهترین راهکار جهت خروج از مشکلات است و باید به هدایت و خط دهی ایشان جامه عمل پوشانیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: باید با مدیریت صحیح از ثروتهای عظیمی که در کشور وجود دارد در جهت برطرف کردن مشکلات بهره برد، خوشبختانه کشور ما کشوری غنی و سرشار از ثروتهای عظیم معدنی و نفتی و گازی است.

آیت الله علما بیان داشت: شایسته کشور ما نیست که با وجود چنین ثروتهای عظیمی به دیگران نیازمند باشیم بلکه باید با برنامه ریزی از ثروتهای موجود در جهت صحیح بهره برد.

وی با اشاره به لزوم علت یابی پایین بودن کیفیت برخی محصولات داخلی اظهار داشت: باید متخصصان با انجام بررسی های لازم علت پایین بودن کیفیت برخی محصولات داخلی و بعضأ گران تر بودن برخی محصولات نسبت به نمونه های خارجی را بیابند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: باید مشکلات موجود بر سر راه تولید کالای داخلی باکیفیت و با قیمت مناسب شناسایی و برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: آمار بالای بیکاری استان نیز باید با شناسایی استعدادهای منطقه ریشه کن شده و به کسب و کار مردم منطقه رونق داد./857/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات