۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۵۹۷۳۸
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

واژگون جلوه‌ دادن حقیقت نشانه ترس و ضعف غرب است

امام جمعه پردیسان واژگون جلوه‌ دادن واقعیت توسط غرب را دلیل ترس دشمن دانست و گفت: دشمن واقعیت را به‌گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهد تا ضعف و ترس خود را پنهان کند.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان با اشاره به فرارسیدن سالروز دوازدهم فروردین اظهار داشت: بعد از دوران حکومت امیرالمؤمنین(ع) نظام حکومتی شیعه وجود نداشت و امام خمینی(ره) در سال «1400هـ ق» توانست حکومت فاسد شاهنشاهی را کنار زده و نظام اسلامی را ایجاد کند.

 

وی با بیان این‌که برخی خواب بازگشت به نظام شاهنشاهی را می‌بینند، گفت: برخی ارتجاع پیدا می‌کنند و آرزوهای خود را در فضای مجازی می‌گویند که هرگز اتفاق نمی‌افتد، درحالی که دنیای واقعی امر دیگری است، اگر جوانی توانست به دوران کودکی برگردد، این نظام هم به زمان شاهنشاهی برمی‌گردد.

امام جمعه پردیسان افزود: نظام اسلامی پایدار، ماندگار، پیروز و اجرا کننده احکام خدا است که إن‌شاءالله تحویل امام زمان(عج) خواهد شد.

وی عمل فراعنه را خار و خفیف شمردن مردم دانست و بیان کرد: استخفاف کار فراعنه است، فرعون یعنی شاه که مردم ایران را سخیف کرده بودند که خداوند بر مردم ایران منت نهاد و رژیم 2500ساله استکبار را سرنگون کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی واژگون جلوه‌ دادن واقعیت توسط غرب را دلیل ترس دشمن دانست و گفت: ملت ایران همیشه پیشتاز است و کشورهایی همچون سوریه، عراق، یمن و منطقه آمریکای شمالی که ایران با آنها رابطه برقرار کرد در حال انقلاب هستند؛ منتهی دشمن واقعیت را به‌گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهد تا ضعف و ترس خود را پنهان کند.

وی رمز ماندگاری نهضت امام خمینی(ره) را صداقت و اخلاص دانست و تصریح کرد: نزدیک 30 است که نظام اسلامی بعد از رحلت امام خمینی پابرجا است؛ چراکه امام شخصی صادق همراه با نیت پاک بود.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی مدیریت اسلامی را مقدمه دولت اسلامی دانست و بیان کرد: دولت هنوز اسلامی نیست، این گفته امام خامنه‌ای است که تا مدیریت اسلامی نشود، دولت اسلامی نمی‌شود، از همین‌رو هدف اصلی اسلامی کردن دولت است.

وی خطاب به مسؤولان دولت‌های مختلف گفت: مگر ایران طعمه است که بعد از پایان هر دولتی اپوزیسیون ‌شوند، مسؤولان نباید این‌گونه باشند، بلکه بایستی با مدیریت اسلام نظام و دولت را اسلامی کرد؛ چرا که در این مسیر خستگی وجود ندارد و یک امت علوی و کاملا ناب در این قرن ظهور کرده‌ است و همانطور که یک امام ظهور می‌کند یک امت هم ظهور می‌کند.

امام جمعه پردیسان در پایان، فلسفه ایجاد انقلاب اسلامی را مبارزه با استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: برخی می‌گویند این نظام اسلامی با قوانین حقوق بشر دنیا و نظامات مختلف دنیا سازگاری ندارد، باید پاسخ داد که از اول قرار بر سازگاری با دشمنان وجود نداشته است؛ چراکه اگر قرار بر سازگاری با غرب بود که از ابتدا انقلابی صورت نمی‌گرفت./۸۷۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات