۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۵۹۸۲۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

حكومت عدالت‏ محور مولای متقیان، الگوى جامعه اسلامى است

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اینکه عدالت محوری براى هر مدعی محب و شيعه مولای متقیان صفتى بارز است، گفت: حكومت عدالت‏ محور على(ع) الگويى براى جامعه اسلامى است.
فرحانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در جمع معتکفان مسجد ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه اعتكاف از رویش های انقلاب و برای نزديكی به خداوند است، خاطرنشان کرد: شما معتکفان باید کاری کنید که دل، مغز و ذهن تان به خداوند نزدیک بشود که قطعا انس انسان در درون و باطن با خداى متعال در ظاهرِ اثر گذاشته و نشان داده می‏ شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روح دعا و نماز ارتباط و آشنایی با خدا، بهره‏ بردن از معنويت، پاكيزه‏ كردن، پيراستن روح و پالايش‏ ذهن از وسوسه‏ ها است، افزود: فكر نكردن در لايه‏ هاى زيرين ظواهر، عيب بزرگى است؛ پس مواظب باشيم به چنین عيبی دچار نشويم.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی اظهار داشت: حكومت عدالت‏ محور على(ع) الگويى براى جامعه اسلامى و از مهمترين ويژگى‏ ها و فضائل حضرت در کنار مبارزه با ظلم و جور است.

وی افزود: عدالت محوری براى هر مدعی محب و شيعه مولای متقیان صفتى بارز است كه بايد خود را به آن مزین کند و در اين زمانه كه ظلم و جور در حال دشمنى با اسلام است، سر فرود نیاورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حكومت عدالت‏ گستر امام علی(ع) براى دولتمردان و سياست مردان در هر زمان به‏ ويژه زمان حاضر بهترين الگو در راستای مبارزه با ظلم خارجى و فساد حكومتى است./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات