۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۵۹۸۲۲
حجت الاسلام عباسی مطرح کرد؛

حضور روحانیون متخصص در خیمه‌های معرفت

مسؤول فرهنگی اداره جنوب شرق تهران حضور صمیمانه و همدلانه مبلغین متخصص در خیمه‌های معرفت را برای آگاهی دادن به مردم بسیار مفید دانست.
خیمه های معرفت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباسیان مسئول فرهنگی اداره جنوب شرق تهران با تمجید از حضور موثر روحانیون در طرح «آرامش بهاری» گفت: با توجه به پیشینه نوروز در ایران، افراد قبل از سال جدید از جهات مختلف مادی و معنوی اقدام به خانه‌تکانی می‌کنند و به همین دلیل قلب‌ها برای رسیدن به آرامش بهتر و بیشتر، آماده می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام با دور انداختن و کنار گذاشتن ویژگی‌هایی چون حسد، خشم و غیره دست شیطان از بستر پاک قلب، دور مانده و قطعا آرامش بیشتری به سراغ افراد خواهد آمد.

مسئول فرهنگی اداره جنوب شرق اذعان داشت: به همین دلیل آغاز بهار که مصادف با نوروز است یک جلب توجه ویژه برای فرهنگ سازی ایجاد می‌شود و با دور شدن شیطان از فضای قلب، امور خیر و نیک بیشتر فرصت ظهور و بروز می‌یابند.

حجت الاسلام عباسیان گفت: طرح آرامش بهاری، پیوندی بین بهار طبیعیت و بهار دل‌هاست و برای ارتباط با خدا و پیوند معنوی در این ایام طرح ریزی شده و با استفاده از طراوت طبیعت و تازگی ایام، می‌توان برنامه‌های فرهنگی را با شیوه‌های مفیدتر و مثمر ثمر برای مردم اجرایی نمود. 

مسئول فرهنگی اداره جنوب شرق تصریح کرد: برای سهولت در رسیدن به هدف نهایی و تعالی انسان، مبلغین متخصص نیز در خیمه‌های معرفت با حضور همدلانه و صمیمانه خود در غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخ به سوالات شرعی و غیره به این امر سهولت بخشیده و با استفاده از آیات روشن و احکام زلال اسلامی این رویه را تسریع می‌کنند./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات