۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۹۸۳۹
آیت‌الله قرهی:

استقلال کشور در گرو حمایت از کالای ایرانی است

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) استقلال کشور را در گرو حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب رونق اقتصادی و تقویت استقلال سیاسی کشور می‌شود.
آیت الله قرهی

آیت‌الله روح الله قرهی تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال جدید، گفت: به طور قطع استقلال کشور در گرو حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی موجب رونق اقتصادی و تقویت استقلال سیاسی می‌شود از این در سراسر جهان حمایت از کالای داخلی اولویت همه کشورها است تا به این وسیله خود را از وابستگی نجات دهند.

آیت‌الله قرهی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید با کیفی سازی کالا برای محصولات تولیده شده مشتری جذب کنند، ابراز کرد: دولت با حمایت از تولیدکنندگان و دادن تسهیلات لازم می‌تواند در تولید کالای با کیفیت ایرانی مثمر ثمر باشد.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) با اشاره به اینکه کیفیت محصولات داخلی باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا مصرف کننده داخلی به استفاده از آن ترغیب شود، اظهار داشت: تشویق تولید کنندگان در تولید محصولات با کیفیت ارزان قیمت در حمایت از کالای ایرانی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی به نفع مردم و کشور است، گفت: کیفی سازی کالای ایرانی زمینه مصرف و صادرات کالای داخلی را افزایش می‌دهد امروز همه می‌دانند که فرش کاشان و زعفران مشهد از مرغوبیت و کیفیت لازم برخوردار هستند از این رو هرگز به خرید کالای غیر از این روی نمی‌آورند.

آیت‌الله قرهی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که فرمایش رهبر معظم انقلاب که سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند روی زمین نماند که اگر چنین شود مردم و کشور دچار خسارتی سنگین خواهند شد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات