۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۸۶۶

برپایی نمایشگاه کتاب‌های علوی و زینبی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

هم‌زمان با ماه رجب، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، نمونه‌ای از کتاب‌های خود را با موضوعیت امام‌علی (ع)، امام‌جواد (ع) و حضرت زینب (س) به نمایش گذاشت.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، هم‌زمان با ایام ولادت امیرالمؤمنین علی (ع)، امام جواد (ع) و شهادت حضرت زینب (س) نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی با موضوعیت این سه نور هدایت الهی در کتابخانهٔ مرکزی آستان قدس رضوی برپاشده است.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بازدیدکنندگان زائر و مجاور با منابع معرفتی شیعه و ترغیب آنان به مطالعه در این حوزه دانست و گفت: این منابع تنها نمونه‌ای از منابع گستردهٔ موجود در این کتابخانه است.

محمدجواد قوی بیان کرد: امیدواریم چنین حرکت‌هایی مخاطبان و به ویژه جوانان را در بهره‌مندی هرچه بیشتر از منابع عظیم این کتابخانه به‌عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی منطقه، ترغیب کند، تا با استفاده از منابع گستره‌ای که به‌راحتی در دسترس است، هرچه بیشتر در جهت غنای معرفتی خود درزمینهٔ تاریخ و معارف شیعه بکوشند.

گفتنی است، این نمایشگاه از ساعت 7:30 تا 18:30 در طبقهٔ همکف کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دایر خواهد بود./934/د103/ب1

ارسال نظرات