۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۹۸۶۹
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ترویج خرید کالای ایرانی سبب شکوفایی اقتصادی می‌شود

حجت‌الاسلام قدیمی با اشاره به مؤلفه‌های تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: ترویج خرید کالای ایرانی سبب شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات موجود می‌شود.
حجت الاسلام قدیمی - نشست کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش خراسان شمالی حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در نشست با شماری از روحانیان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، عمل به آن را موجب شکوفایی اقتصادی بیان کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی از طریق شعار ایرانی کالای ایرانی بخر و ترویج خرید کالای ایرانی باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های تبلیغی روحانیان و مبلغان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قدیمی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای اعمال تحریم علیه ایران با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان از این تحریم‌ها ایجاد رکود، مشکلات اقتصادی و بیکاری برای جدا کردن مردم از نظام بوده که با راهکارهای مقام معظم رهبری همیشه نقش بر آب شده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری، گفت: یکی از راهکارهای اساسی جلوگیری از نفوذ دشمنان، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری همه مردم است؛ چراکه استفاده از کالای داخلی ایرانی منجر به بروز خلاقیت فکری و اندیشه اندیشمندان و مبتکران داخلی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه از اقتصادمان پشتیبانی کنیم و رونق خوبی را در سراسر کشور شاهد باشیم که در انتها به استانداردسازی اجناسمان منتهی شود باید از کالای داخلی حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: تشویق تولیدکنندگان بهترین راه حمایت از تولیدات داخلی است تا به‌زودی اقتصادی پویا را در سطح کشور شاهد باشیم و با حمایت از کالای ایرانی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جامه عمل بپوشانیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات