۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۹۱۵
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

آیین اعتکاف با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر برگزار شد

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه استقبال نسل جوان از آیین اعتکاف بسیار خوب بود و بیشتر معتکفان از نسل جوان بودند و در سال جاری آیین اعتکاف با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر در سطح استان برگزار شد.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به ارائه گزارشی از روند برگزاری آیین اعتکاف در استان پرداخت.

حجت الاسلام قبادی در این دیدار ابراز داشت: در سال جاری آیین اعتکاف با حضور بیش از 2500 نفر در سطح استان برگزار شد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه استقبال نسل جوان از آیین اعتکاف بسیار خوب بود و بیشتر معتکفان از نسل جوان بودند.

وی در ادامه بیان داشت: در سطح شهر کرمانشاه استقبال خوبی از اعتکاف صورت گرفت و حضور معتکفان در مسجد جامع و مسجد النبی (ص) بسیار چشمگیر و خوب بود.

حجت الاسلام قبادی اظهار داشت: حضور خوب و قابل توجه معتکفان در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با توجه به زلزله زده بودن این مناطق نشان دهنده تقید و تدین مردم استان است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان داشت: امید است سال به سال بر تعداد معتکفان افزوده شده و سطح کیفی اعتکاف نیز ارتقا پیدا کند.

وی در پایان مطرح کرد: خوشبختانه دست اندرکاران تمام تلاش خویش را برای برپایی هرچه بهتر آیین اعتکاف بکار بستند و امید است این روند بهبود سطح برگزاری اعتکاف تداوم داشته باشد./857/پ203/ب1

ارسال نظرات