۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۵۹۹۱۷
امام جمعه دزفول:

نظارت لازم برای تولید کالای با کیفیت داخلی صورت گیرد

امام جمعه دزفول با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد منجر می شود، گفت: مسؤولان مربوطه در حمایت از کالای ایرانی نظارت لازم را بر تولیدات برای تهیه محصول باکیفیت داشته باشند.
امام جمعه دزفول قاضی

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حمایت از کالای ملی بسیار مهم و در خور توجه است، خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ملی گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است که به دنبال آن اشتغال، راه اندازی کارخانه ها و مراکز تولیدی، افزایش امید در جامعه، کاهش فاصله طبقاتی، نمود بیشتر عدالت اجتماعی و رونق دوباره اقتصاد پیش خواهد آمد.

امام جمعه دزفول ابراز داشت: افزایش معیشت خانواده های ایرانی و کاهش قاچاق کالای خارجی با حمایت از کالای ایرانی میسر خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد منجر می شود، اظهار داشت: مسؤولان مربوطه در حمایت از کالای ایرانی نظارت لازم را بر تولیدات برای تهیه محصول باکیفیت داشته باشند و از تولید کالای بدون کیفیت جلوگیری کنند تا از بدنامی کالای ایرانی در اذهان ممانعت به عمل آید.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه بسیاری از کالاهای داخلی توان رقابت با کالای مشابه خارجی را دارند، افزود: چنین کالاهایی معرفی و برای کالاهای کم کیفیت چاره اندیشه ای شود تا رغبت مردم در استفاده از آنها به دست آید.

وی ادامه داد: چگونه ممکن است در علومی همچون صنعت موشکی، تکنولوژی هسته ای، سلول های بنیادی و هوافضا پیشرفت داشته باشیم اما در ساخت خودروی داخلی رقابت پذیر با خودروهای خارجی ناتوان بمانیم.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مافیای خودرو مانعی در برابر تولید خودروهای باکیفیت داخلی است، تصریح کرد: ضرورت برخورد با چنین مافیایی که منافعشان در واردات و ضرررسانی به تولید داخلی است، بسیار جدی خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول عنوان کرد: نباید مصالح عده ای بر مصالح کشور پیشی بگیرد و اجازه حل معضلات و مشکلات کشور را ندهند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات