۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۵۹۹۲۲

فعالیت جهادی جمعی از طلاب جامعه المصطفی در مناطق محروم شهرستان حمیدیه

مدیر مدرسه قائم حمیدیه گفت: ۲۸۰ نفر از طلاب جامعه المصطفی در قالب گروه های جهادی به خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان پرداختند.
جامعه المصطفی

حجت الاسلام احمد ساکی، مدیر مدرسه قائم حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه 280 نفر از جامعه المصطفی در قالب گروه های جهادی به خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان پرداختند، اظهار داشت: از این میان 16 نفر جزء پرسنل جامعه المصطفی و بقیه طلاب خواهر و برادر غیرایرانی از 18 کشور خارجی همچون پاکستان، تایوان، کامرون، تایلند، نیجریه، تانزانیا بودند.

مدیر مدرسه قائم حمیدیه تصریح کرد: فعالیت های جهادی از قبیل ساخت مدرسه، ترمیم و تکمیل مساجد نیمه کاره، احداث حوضچه برای ایجاد فشار آب قوی برای 14 روستای محروم مسیر جهاد شهرستان، در کنار اقامه نماز صبح و قرائت دعای عهد در مدت زمان حضور طلاب جامعه المصطفی صورت گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طلاب با حضور در 18 مسجد شهرستان به روشنگری پرداختند، عنوان کرد: این طلاب متعلق به جامعه المصطفی قم، اصفهان و خراسان از 28 اسفندماه تا 6 فروردین ماه در شهرستان حضور داشتند.

حجت الاسلام ساکی با اشاره به راه اندازی 14 غرفه از سوی طلاب با همکاری شهرداری شهرستان در مسیر حرکت به سمت سوسنگرد ابراز داشت: طلاب غرفه های کودکان و نوجوانان، طب اسلامی، آرایشگری صلواتی، ایستگاه صلواتی و تصویربرداری را راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه طلاب از صبح تا ظهر فعالیت های جهادی و از ظهر تا عصر فعالیت های فرهنگی را متقبل شده بودند، خاطرنشان کرد: 50 خواهر طلبه نیز در این گروه حضور داشتند که فعالیت های زنانه و برگزاری کلاس های احکام ویژه بانوان را عهده دار شدند.

لازم به ذکر است، در تعطیلات عید نوروز، طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه در ۹ گروه اردوی سازندگی امام موسی صدر در مناطق کم برخوردار شهرستان حمیدیه حضور پیدا کردند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات